چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 1890
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

حضور روحانیت در میان اقشار مختلف جامعه، ضامن حفظ هویت دین و نظام است

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید گفت: به بركت انقلاب، اسلام در مملكت حاكم شده و حضور روحانیت در میان اقشار مختلف جامعه موجب حفظ هویت دینی و ضامن بقای نظام اسلامی می شود.
حضور روحانیت در میان اقشار مختلف جامعه، ضامن حفظ هویت دین و نظام است
به گزارش قم نیوز، وی روز چهارشنبه در دیدار روحانیون و مبلغان اعزامی به رده‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی افزود: اصل حضور روحانیت باید موجب قوت قلب و مانع بسیاری از ضعف‌ها شود و با حضور شما در میان مردم معایب و مشكلات برطرف می‌شود.

وی درادامه با اشاره به حضور روحانیت درنیروهای مسلح گفت: حضور شمادرمیان نیروهای مسلح موجب می‌‌شود قدرت ایمانی و روحی آنان بالا برود.

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی گفت: حضور روحانیت در میان نیروهای مسلح موجب می‌شود، آنان خود را لشگر امام زمان(عج) و اسلام معرفی كنند و با افتخار بگویند ما از اسلام دفاع می‌كنیم.

وی تصریح كرد: نیروهای مسلح ما لشكر اسلام هستند كه از مقدسات، نوامیس و مرزها محافظت می‌كنند، روحانیون باید طوری عمل نمایند كه محبت آنها را جلب و این عزیزان از حضور روحانیون خرسند شوند.

وی افزود: مبلغان باید با برادری، تواضع،در نیروهای مسلح خدمت صادقانه انجام دهند و نباید كاری انجام داد كه به روحانیت بدبین شوند.

صافی گلپایگانی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استقلالی كه فراهم شده به بركت انقلاب و حركت‌های اسلامی و باعث افتخار است كه آثارش هر روز نمایان‌تر می‌ شود.

وی افزود: مردم دنیا با نگاه به استقلال و عظمت جمهوری اسلامی آگاه‌تر شده و حكومت‌های خود را بررسی می‌كنند و می‌بینند كه دراستضعاف و در سیطره استكبار هستند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.hevfuqeoysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما