شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 191
مديرعامل آبفای قم:

مخزن آبرسانی به مسكن مهر قم 85 درصد پيشرفت داشته است

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم از پيشرفت 85 درصدی ساخت مخزن شماره يك و 25 درصدی مخزن شماره دو مسكن مهر اين استان خبر داد.
مخزن آبرسانی به مسكن مهر قم 85 درصد پيشرفت داشته است
به گزارش قم نیوز، 'عبدالحميد توكلی بينا' روز شنبه در حاشيه بازديد مديرعامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور از پروژه‌های مسكن مهر قم گفت: اين مخازن در نوع خود از بزرگترين مخازن آب استان است كه با هزينه‌ای بالغ بر ۳۰ ميليارد ريال به اتمام خواهد رسيد.

وی اجرای خطوط اصلی، فرعی و انتقال و ساخت مخازن آب را از جمله پروژه‌های آبرسانی به مسكن مهر قم برشمرد.

وی يادآور شد: تا پايان شهريورماه امسال بيش از چهار هزار متر خط اصلی با لوله‌هايی با اقطار ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ ميلی متر به اجرا رسيده كه اين ميزان بيش از ۷۱ درصد از كل خطوط اصلی است.

توكلی بينا به اجرای سه هزار متر خطوط انتقال آب مربوط به پروژه‌های مسكن مهر اشاره كرد و گفت: اين خطوط شامل لوله‌هايی به اقطار ۹۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ ميلی متر است كه تا پايان شهريورماه امسال ۶۰ درصد از آن به اجرا می رسد.

وی همچنين از اجرای بيش از پنج هزار متر شبكه فرعی آب در پروژه‌های مسكن مهر خبر داد و گفت: اين شبكه‌ها در محلات اول و دوم و ۳۹ هكتاری مسكن مهر در حال انجام است و تاكنون حدود ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكی داشته است.

وی خاطرنشان كرد: مرحله تحويل زمين براي اجرای ۵۶ كيلومتر شبكه فرعی محلات سه تا ۹ و محله مركزی مسكن مهر نيز انجام شده است كه به زودی عمليات اجرايی شبكه‌های آب و فاضلاب آن انجام خواهد شد.

توكلی بينا در پايان به اعتبارات تخصيص يافته از سوی بانك توسعه اسلامي برای اجرای شبكه و تاسيسات فاضلاب در قم اشاره و ابراز اميدواری كرد: با دريافت اين اعتبارات می توان قدم موثری در ارتقا سلامت محيط زندگي مردم برداشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcebz8zijh8o.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما