دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 19267
حجت‌الاسلام موسوی تبریزی:

تمام بدنه اصلاحات باید به استانداری قم کمک کنند

قم نيوز : قم نيوز: دبیر مجمع محققین و مدرسین گفت: باید به استاندار قم کمک کنیم و همه در حد توان خود به مجموعه های مختلف استان کمک کنند تا کشور در مسیر پیشرفت خود قرار بگیرد.
تمام بدنه اصلاحات باید به استانداری قم کمک کنند
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام سید حسین موسوی تبریزی در نخستین نشست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان قم با حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و نمایندگان بیوت مراجع و حضور مردم برگزار شد اظهار کرد: روزی در این کشور در جریان مذاکرات مک فارلین بعضی تندروها آمدند و علیه دکتر ولایتی موضوع گرفتند که البته پشت پرده این موضع ‌یری تخریب چهره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود و این نشان از این دارد که بسیاری درک و تحلیل سیاسی نسبت به این شرایط بحرانی را ندارند.

دبیر مجمع محققین و مدرسین افزود: نباید توقع داشته باشیم آمریکا در مسیر ما حرکت کند بلکه ما باید از همین شرایط به وجود آمده به نفع ملت ایران استفاده کنیم و در این مسیر گام برداریم.

و با اشاره به اینکه عملکرد برخی از جریان های داخل از اسرائیلی ها نیز بدتر است عنوان کرد: در همان زمان عده ای می خواستند دکتر ولایتی را استیضاح کنند زیرا توانایی درک شرایط خاص را نداشتند و بر همین اساس تصمیمیات اشتباهی را اتخاذ می کردند.

حجت الاسلام موسوی تبریزی با تاکید بر اینکه اگر آن روز جریان مک فارلین به درستی دنبال می‌شد و به نتیجه می‌رسید خیلی از ضررهای ما و این تحریم‌ها از بین می‌رفت خاطر نشان کرد: امروز دستگاه دیپلماسی کشور نرمش قهرمانانه را دنبال می‌کند و امکان ندارد در این کشور بدون اذن رهبری تصمیمی در موضوعات مهم سیاست خارجی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسانی که تا امروز دم از انقلاب می زنند گذشته مشخصی ندارند تصریح کرد: بسیاری از کسانی که در شرایط فعلی از دولت متضرر شده اند می خواهند از دولت فعلی در این مدت کوتاه انتقام بگیرند و در این مسیر از همه چیز حتی دین هم مایه می گذارند.

دبیر مجمع محققین و مدرسین با اشاره به اینکه اعتدال مهم ترین راه برون رفت از مشکلات داخلی است افزود: در این مسیر باید به استاندار قم نیز کمک کنیم و همه در حد توان خود به مجموعه های مختلف استان کمک کنند تا کشور در مسیر پیشرفت خود قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) همیشه سربلندی ایران را مد نظر قرار می داد خاطر نشان کرد: برخی اینگونه عنوان می کننند که امام (ره) همیشه با کشورهای قدرتمند در حال جنگ بوده در حالی که منطق امام(ره) نیز عمل کردن و تصمیم گیری بر اساس منافع کشور بوده است و این موضوع در موراد متعدد تکرار شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefw8z.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما