قم نيوز : قم نیوز: در سالروز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراجع عظام تقلید و علما از آحاد ملت برای حضور در اجتماع پر شور راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
حضور میلیونی ملت همیشه در صحنه؛ گزینه روی میز جمهوری اسلامی
به گزارش قم نیوز، در سالروز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراجع عظام تقلید از آحاد ملت برای حضور در اجتماع پر شور راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

آیت الله نوری همدانی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهداف شوم دشمنان را نابود می‌کند

آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: قیام امام خمینی (ره) ترس را بر دل دشمنان اسلام نشانده است و از همین رو مستکبران در جهان مورد نفرت مردم قرار می‌گیرند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، از همین رو باید معرفت بیشتری برای اینجایگاه قائل شد، زیرا که با شناخت انقلاب و اصول می‌توانیم جایگاه واقعی قم در انقلاب را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم در روز ۲۲ بهمن عنوان کرد: دشمنان هیچ‌گاه از دشمنی با انقلاب ایران دست برنمی‌دارند و از همین رو با شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان متوجه وحدت و آرمان‌های نهضت انقلابی می‌شوند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: اسلام به‌عنوان نخستین رکن انقلاب است که امام خمینی (ره) با عنایت و لطف خداوند توانستند مردم را با اسلام آشنا و دین اسلام را به زندگی مردم بیاورد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به دشمنی دشمنان علیه ایران عنوان کرد: دشمنان نسبت به ایران و نظام جمهوری اسلامی خشم و نفرت دارند، از همین رو مردم باید دشمن اسلام و ایران به‌ویژه آمریکا را بشناسند و اهداف و نقشه‌های شوم آنان را برملا سازند.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران برای نشان دادن قدرت و عظمت ایران باید پای میز مذاکره به‌گونه‌ای بنشیند که ارزش‌های ایران و اسلام حفظ شود.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: حکومت فلسطین یکی دیگر از موارد مورد توجه ملت ایران است زیرا که رژیم صهیونیستی به این کشور ظلم و ستم بسیاری می‌کند، از همین رو باید این رژیم غاصب از بین برود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: جوامع اسلامی باید وحدت خود را در مقابل کینه‌توزی‌های دشمنان حفظ کنند و در این راستا نهادهای دانشگاه و حوزه می‌توانند سبب حفظ اتحاد در جوامع شوند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: با توجه به زیاده خواهی‌های کشور‌های غربی به‌ویژه آمریکا مردم ایران با حضور پرشور و بااقتدار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید بیعت و میثاق می‌کنند و اهداف شوم آمریکا را نابود می‌سازند.

آیت الله علوی گرگانی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وحدت ملت ایران است

آیت الله علوی گرگانی اظهار کرد: ملت ایران هیچگاه یاد و خاطره قیام ملت ایران در ۳۵ سال گذشته را فراموش نمی‌کنند و همیشه قیام مردم در خاطره‌ها باقی می‌ماند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به از بین رفتن قدرت‌ها عنوان کرد: در طول تاریخ هیچ قدرتی مادم العمر نبوده است زیرا که تمامی قدرت‌ها تابع امیال و هوس‌های نفسانی خود بوده‌اند و هیچ برنامه و هدفی را دنبال نمی‌کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور افرادی که بدون هیچ چشم داشتی برای استقلال و آزادی این انقلاب زحمت کشیدند یک انقلاب استثنای در جهان است که در راس این افراد امام خمینی (ره) قرار داشتند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهداف امام خمینی (ره) اظهار کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و آشنایی مردم به اسلام و روی آوردن آن‌ها به دین اسلام در تلاش بودند و حفظ اسلام و جامعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف ایشان بود.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: پس از امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری، رهبری جامعه را در دست گرفتند و از این رو انقلاب اسلامی قدرت نمایی و نمایش قدرت نیست که هر لحظه رهبر جامعه تغییر کند و برای حفظ انقلاب باید از یک رهبر فقیه مردم پیروی کنند.



وی با اشاره به شور و نشاط مردم در برگزاری سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: تنها ملت ایران تنها ملتی است که سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرد که این امر نشان دهنده فهم و شعور ملت ایران و اوج ایستادگی آنان برای حفظ ارزش‌های انقلاب است.

آیت الله علوی گرگانی افزود: کشورهای غربی به ویژه امریکا نسبت به پیشرفت‌های علمی ایران ترس و واهمه دارند و از همین رو داشمندان و نخبگان علمی ایران را مورد تروز قرار می‌دهند که این نشان دهنده قدرت علمی ایران در سطح جهان است.

استاد حوز علمیه قم با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب عنوان کرد: دشمنان در تلاش برای دوری کردن ملت ایران از جامعه روحانیت هستند البته این تلاش‌ها را به طور غیر مستقیم انجام می‌دهند و در این راه با بر انداختن عفت و ابروی ایران به وسیله جوانان به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران شکرگزار نعمت استقلال و آزادی کشور هستند زیرا که برای دست یابی به این آرمان امام خمینی و مردم متحمل تحقیر‌ها و زجر‌های بسیاری شده‌اند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره وحدت ملت ایران اظهار کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر قدرت و وحدت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

آیت الله جوادی آملی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریضه انقلابی است

آیت الله عبدالله جوادی آملی با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید و اظهار کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه همه است چرا که این روز، روز عظمت دینی ما است.

مفسر بزرگ قرآن کریم با تاکید براینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریضه انقلابی همه ملت است، افزود: با حضور پرشکوه در این راهپیمایی، وحدت خود را که نعمتی از سوی خداوند متعال برای ما است بیش از پیش به رخ دنیا می‌کشیم و آن را حفظ می‌کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مذاکرات با ۵+۱ تصریح کرد: پرونده این گروه جنایتکار سیاه‌تر از آن است که بخواهند درباره ایران اسلامی حرف بزنند و تیم مذاکره کننده ایرانی باید در هنگام مذاکرات این نکته را به آن‌ها یادآوری کنند.

وی با بیان اینکه دین ما بر پایه منطق، عقل و کرامت است، عنوان کرد: این‌ها مطالبی است که تیم مذاکره کننده ایرانی باید به آن‌ها یادآوری کنند ایران مهد عزت، شرف و کرامت است و اگر آن‌ها عقل و فهم داشته باشند این موضوع را می‌فه‌مند.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: غرب به توافقنامه ژنو و امثال ان توجه نمی‌کند چرا که تجربه نشان داده که نمی‌توانند به قول و قرارهای خود پایبند باشند.

آیت الله مکارم شیرازی: حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن مایه تقویت و تحکیم نظام است

آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار کرد: انشاءالله راهپیمایی امسال پرشور‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و با این حرکت مردم دشمنان بیش از پیش مایوس می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه سی و پنج سال است که این راهپیمایی هر سال پرشور‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و این نشانه بیداری ملت ما است، افزود: ادبیات غرب و آمریکا با ایران نشان از حقانیت فرموده‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن آن‌ها است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه حفظ نظام و کشور بر همه واجب است، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه و گامی برای حفظ نظام است و مردم با حضور پر شور خود حماسه‌ای جدید خلق می‌کنند که دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند.

آیت الله سبحانی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر‌شناسی از نعمت انقلاب است

آیت الله جعفر سبحانی با تاکید بر حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: خون بهای این انقلاب هزاران شهیدی است که به رهبری امام راحل به دست آمد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه استقلال و آزادی بزرگ‌ترین دستاورد این انقلاب الهی است، افزود: پیروزی انقلاب به راحتی به دست نیامد چرا که این کشور تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دست شیاطین اسیر بود.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه باید قدردان این نظام اسلامی باشیم، تصریح کرد: حضور پر شور و حماسه آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر‌شناسی از نعمت انقلاب اسلامی و دفاع از آن است و همه باید در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی با عظمت جهانی است که این عظمت ومجد را از برکت وجودبنیانگذار انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا داریم.

حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای که به‌مناسبت ۲۲ بهمن صادر شده تأکید کرده است: روزهای پرحماسه بهمن پنجاه و هفت، هیچ‌گاه از یاد ملت غرورآفرین وحماسه‌دوست ایران نمی‌رود؛ به‌ویژه لحظات دل‌انگیز ورود امام عظیم الشأن انقلاب (ره) به میهن اسلامی و دهه مبارکه فجر که همواره با یاد شهیدان گلگون‌کفن انقلاب و عزم پولادین زن و مرد ایرانی برای سرنگونی رژیم منحوس طاغوت همراه بود.

در این بیانیه تأکید شده است: ملت سرافراز ایران فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و مصداق بارز کریمه «اِن تَنصُرُو اللّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» بود. به‌راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که دنیای غرب به‌سرکردگی آمریکا و انگلیس تا آخرین لحظات از آن حمایت می‌کردند؟! به‌راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که تا بن دندان مسلّح شده بود و از امکانات مالی و تسلیحاتی غرب برخوردار بود؟! آیا جز رهبری مقتدرانه امام عزیز و ادامه راه آن امام توسط مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و اعتقاد زن و مرد ایرانی به وعده نصرت الهی بود؟!

در این بیانیه جامعه مدرسین اظهار کرده است: اکنون که سی و پنج سال از انقلاب شکوه‌مند می‌گذرد؛ ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است؛ تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترور‌ها، طراحی کودتا‌ها و فتنه‌های پیچیده، هیچ‌کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد؛ آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است.

در این بیانیه تأکید شده است: تمام تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی، به‌ویژه آمریکا، در موضوع برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. ازاین‌رو در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» لبیک می‌گوید و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgux9q.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما