پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 19399

برابر شاهین کرمانشاه پیروزی با ارزشی کسب کردیم

قم نيوز : قم نيوز: مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: در بازی مرحله چهارم جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور مقابل شاهین کرمانشاه پیروزی با ارزشی کسب کردیم.
برابر شاهین کرمانشاه پیروزی با ارزشی کسب کردیم
به گزارش قم نيوز، سیدوحید غیاثی تصریح کرد: با توجه به اینکه از حریف خود شناخت چندان زیادی نداشتیم بهترین بازیکنان یعنی نفراتی که در لیگ برتر برای تیم بازی کرده بودند را به کرمانشاه بردیم تا خدای ناخواسته به مشکل برخورد نکنیم.

وی ادامه داد: شاهین کرمانشاه برای ما یک حریف کاملا ناشناخته بود چون هیچ اطلاعاتی از این تیم در اختیار ما نبود، ضمن اینکه حریف سعی داشت از امتیاز میزبانی برای کسب پیروزی در این دیدار نهایت بهره را ببرد اما خوشبختانه خوب و منطقی بازی کردیم و پیروز شدیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: ما برای پیروزی در این مسابقه زیاد به زحمت نیافتادیم چون بازیکنان به خوبی تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و خوشبختانه با اختلاف پنج گل حریف را در خانه خود شکست دادیم.

وی اضافه کرد: بازی مرحله بعد مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور برای ما بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم با کسب بازی خوبی که در برنده نمایندگان کرمانشاه و کوهدشت لرستان انجام می دهیم ضمن پیروزی در این بازی یک قدم به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک شویم.

غیاثی در پاسخ به این سئوال که با توجه به وضعیت تیم ماهان تندیس قم در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، لیگ برتر یا جام حذفی کدامیک در اولویت ماهان تندیس هستند، تصریح کرد: متاسفانه امسال برخلاف فصل گذشته ما شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نداریم اما هنوز از رسیدن به مکان های بالاتر نسبت به وضعیت فعلی خود در جدول نا امید نیستیم.

وی یاد آور شد: ما به جز تیم های حفاری اهواز و دبیری تبریز باید با تیم های شهید منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان، فرش آراء مشهد و میثاق تهران که همگی بالاتر از ماهان تندیس قم در جدول قرار گرفته اند بازی داریم و صد در صد به شکست آنها و بهبود جایگاه خود در جدول فکر می کنیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان داشت: برای ما مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور نیز همانند لیگ برتر مهم و حائز اهمیت است اما فعلا که در این مرحله هستیم چرا به قهرمانی در جام حذفی فکر نکنیم، بنابراین با تمام توان مقابل دیگر رقبای خود در جام حذفی به میدان می رویم.

گفتنی است: دیدار تیم‌های فوتسال شاهین کرمانشاه و ماهان تندیس قم از مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن اختصاصی تیم شاهین کرمانشاه برگزار شد و تیم برنده این بازی ماهان تندیس قم بود که ۷ بر ۲ میزبان خود را شکست داد.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcaoen6.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما