چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 19315
با حضور مسئولان ورزش بانوان؛

ماهان تندیس قم قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را جشن گرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور را جشن گرفت.
ماهان تندیس قم قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را جشن گرفت
به گزارش قم نیوز، برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم یک تیم فوتبال در بخش بانوان امسال در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور حضور یافت و با کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کرد.
 
این تیم با حمایت های مدیران مجتمع تفریحی و توریستی ماهان تندیس قم و با نام این مجمع و باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس با کادر مدیریت، مربی و سرپرست بومی و همچنین ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور حضور یافت و توانست همه حریفان خود را شکست داده و در اولین حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال بانوان قم را صاحب عنوان قهرمانی این رقابت ها کند.
 
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با پایان مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان به قهرمانی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم انجامید و این تیم شامگاه سه‌شنبه در مراسمی با حضور مسئولان ورزش قم قهرمانی خود را جشن گرفت.
 
مدعیان کسب قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور در تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در حالی که به صورت رفت و برگشت با حریفان خود به رقابت پرداختند با عبور از سد تمامی آنها بدون باخت و تساوی به قهرمانی لیگ دسته اول دست یافتند.
 
به همین منظور مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، نماینده فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم در ورزشگاه یادگار امام قم حضور یافته و با اهدای مدال به بازیکنان و جام قهرمانی به کاپیتان تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم از این تیم تجلیل کردند.
 
تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از سال 1393 برای نخستین بار به عنوان نماینده قم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور می یابد.
 
رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با حضور 10 تیم در حال برگزاری است و از سال آینده تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم نیز به جمع این تیم ها اضافه شده و بازی های خود را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌کند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciwpaz.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما