جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 19413
به منظور معرفی دستاوردهای عرصه حجاب انجام شد

دیدار اعضای مرکز حجاب ریحانه النبی (س) با آیت الله رجبی

قم نيوز : قم نیوز: اعضای مدیر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی (ع) ظهر امروز در موسسه آموزشی امام خمینی (ره) با آیت الله رجبی دیدار کردند.
دیدار اعضای مرکز حجاب ریحانه النبی (س) با آیت الله رجبی
به گزارش قم نیوز، اعضای مرکز حجاب تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی (س) با آیت الله محمود رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی (ره)، در موسسه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد مهدی ابراهیم‌پور با اشاره به سابقه فعالیت این مرکز، اظهار کرد: این مرکز کار خود را از سال ۸۴ با نگاهی کاربردی به حجاب شروع کرد و در مناطق مختلفی از کشور مانند شهرهای ارومیه و اصفهان و تهران و ساری، فعالیت دارد که به یاری خداوند شهر قم نیز به این شهر‌ها افزوده شده است.

مدیر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی (س)، تاکید کرد: برنامه‌های آموزشی و تبلیغی مرکز حجاب ریحانه النبی (س) پیش از این در شهرهای تهران، ساری، مشهد، ارومیه اصفهان و شیراز انجام می‌شد که در شهر قم، منطقه پردیسان قم و در بین خانواده‌های طلاب این طرح اجرا شده است.

آیت الله محمود رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) با تقدیر و تشکر از مسئولان مرکز ریحانه النبی (س)، عنوان کرد: حجاب یکی از مسلمات دین و آئین ماست و اینجای تقدیر دارد که شما به این مسئله توجه ویژه دارید و امید است که در آینده خبرهای خوش بیشتری در این باره بشنویم.

قائم مقام موسسه آموزشی امام خمینی (ره) با بیان اهمیت نیت‌های الهی در کار‌ها، بیان کرد: اگر افراد در کارهایی که انجام می‌دهند نیتی الهی داشته باشند آن کار خدایی می‌شود و خداوند با امدادهای غیبی آن فرد و گروه را یاری می‌کند و همیشه تعداد کم افرادی که با نیتی الهی کاری را انجام می‌دهند سبب تعجب دیگران می‌شود.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت حجاب از منظر قرآن، خاطرنشان کرد: در آیات سوره نور خداوند ۲ تذکر برای رعایت حجاب و عفیف بودن به مردان داده است و ۶ توصیه درباره رعایت حجاب به زنان داشته است و به آن‌ها تاکید کرده است که حتما حجاب را رعایت کنند و عفت پیشه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxknz.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما