شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 19425
توسط کادر فنی تیم ملی نوجوانان انجام شد

دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: هندبالیست‌های نوجوان و آینده دار قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشورمان دعوت شدند.
دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز، تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند و این در حالی است که این رقابت‌ها حکم انتخابی رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ نوجوانان جهان را هم دارد.

به همین منظور اردوی شناسایی و آماده سازی تیم ملی نوجوانان جهت حضوری پربار در ششمین دوره ر قابتهای قهرمانی آسیا برپا شده است و در این اردو بازیکنانی از نقاط مختلف کشور برای نشان دادن قابلیت‌های خود به کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در تهران و تالار فدراسیون هندبال گرد هم آمده‌اند.

دور نخست این اردو از روز جمعه هفته جاری ۲۵ بهمن ماه آغاز شد و در مرحله دوم از روز یکشنبه ۲۷ بهمن با حضور ۲۷ بازیکن، دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان آغاز می‌شود.

استان قم نیز در فهرست ۵۷ نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ۴ نماینده دارد تا هندبالیست‌های آینده دار قمی توسط مربیان تیم ملی زیر نظر گرفته شوند و بخت خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بیازمایند.

اسامی دعوت شدگان به این اردو از سوی فدراسیون هندبال اعلام شد و در این جمع، نام سجاد عباسی، امیر اسماعیلی، رسول طالبی و رضا قوجانلو به عنوان چهار هندبالیست آینده دار قمی نیز به چشم می‌خورد.

در بین دعوت شدگان، استان اصفهان با ۸ بازیکن بیشترین سهم دعوت شدگان را در اختیار دارد و خراسان جنوبی، سمنان و کردستان نیز از استان‌هایی هستند که سهم زیادی در این فهرست به خود اختصاص داده‌اند.

تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در دوره‌های اخیر قهرمانی آسیا نتایج خوبی به دست نیاورده است چنان که در پنجمین دوره این رقابت‌ها در بحرین، پس از باخت‌های متوالی در بازی‌های آخر خود در مقابل تیم‌های بحرین، کره جنوبی و عربستان به منظور کسب عنوان هفتمی مقابل سوریه قرار گرفت و علی رغم اینکه این تیم را در دور مقدماتی با نتیجه ۳۳ بر ۲۸ شکست داده بود، این بار ۲۸ بر ۲۷ مغلوب شد و به عنوان هشتمی رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamyn6.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما