شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 19427
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم

مردم قم از جشنواره فیلم فجر به خوبی استقبال کردند

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم قم از جشنواره فیلم فجر به خوبی استقبال کردند و این فرصتی بسیار مناسب برای استفاده از ظرفیت های فرهنگی استان قم است.
مردم قم از جشنواره فیلم فجر به خوبی استقبال کردند
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان در حاشیه نهمین روز از جشنواره بین المللی فجر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم قم از جشنواره فجر اظهار کرد: مردم قم استقبال خوبی را از جشنواره فیلم فجر انجام دادند و این استقبال پرشور مردمی نشان داد که برگزاری جشنواره‌های فرهنگی از نیازهای شهر قم است و باید روند برگزاری این چنین جشنواره هایی در قم ادامه پیدا کند.

ذاکریان حمایت از ساخت مکان های فرهنگی همچون سینما‌ها را از رویکردهای شورای شهر قم دانست و افزود: سینما‌ها یکی از قالب‌های اثر گذار فرهنگی است که امروز به آن نیاز داریم و شورای شهر هم در ساخت مجموعه‌های فرهنگی همچون مجموعه وتوس کمک‌های زیادی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: ما تا برطرف کردن نیاز مردم به سینما در قم فاصله زیادی داریم، البته محتوا هم یکی از مسائل جدی در این زمینه است و قم حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم فرهنگ ایثار و شهادت را هویت مردم دانست و افزود: مردم به این فرهنگ احترام می‌گذارند و تشنه شنیدن مباحثی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت هستند که سرمایه گذاری لازم در این خصوص باید صورت بگیرد.

وی عنوانکرد: استقبال مردم از فیلم «شیار ۱۴۳» و متاثر شدن آن‌ها از دیدن این فیلم نشان داد که سینما هنوز هم در ایران از قالب‌های تاثیر گذار فرهنگی است و باید حمایت‌های لازم از سینما انجام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccm0qs.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما