دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 19505
برای دیدار برابر نظام مهندسی کرمانشاه

فهرست بازیکنان ماهان تندیس قم مشخص شد

قم نيوز : قم نيوز: فهرست ۱۳ نفره تیم ماهان تندیس قم برای مسابقه مقابل نظام مهندسی کرمانشاه مشخص شد.
فهرست بازیکنان ماهان تندیس قم مشخص شد
به گزارش قم نيوز، محسن حسن‌زاده سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم فهرست نفرات حاضر در دیدار این تیم برابر نظام مهندسی کرمانشاه را مشخص کرد.

در آخرین تمرین تیم فوتسال ماهان تندیس که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، اسامی ۱۳ بازیکن را برای حضور در بازی امروز برابر نظام مهندسی کرمانشاه مشخص شد که در این فهرست نامی از مسعود دانشور، سعید قاسمی و مهدی زاهدی به چشم نمی‌خورد.

مسعود دانشور پیش از پایان نیم فصل نخست به ماهان تندیس پیوست اما تنها در مسابقه نخست این تیم در دور برگشت برابر شهرداری ساوه به میدان رفت و بعید به نظر می‌رسد این بازیکن تا پایان فصل برای ماهان تندیس به میدان برود و بعید نیست یکی از خروجی‌های ماهان تندیس در پایان فصل باشد.

مهدی زاهدی و سعید قاسمی نیز در این مسابقه آسیب دیده هستند و امکان همراهی تیمشان را ندارند.

بر این اساس اسامی ۱۳ بازیکن مد نظر محسن حسن‌زاده برای حضور در این دیدار را محمد وزیرزاده، علیرضا وفایی، علی ابراهیم بیگی، اصغر احمدی، محمد حسین کوهستانی، ابوالقاسم عروجی، میثم راموز، حمید رشیدی، محمد کرمانی، فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، محمد دهقان و مسعود ایازی تشکیل می‌دهند.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و نظام مهندسی کرمانشاه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتسال کشور دوشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

باشگاه ماهان تندیس قم همانند مسابقات اخیر خانگی این تیم، حضور تماشاگران در سالن شهید حیدریان را رایگان اعلام کرده است تا تماشاگران بیشتری فرصت حضور بی‌دردسر در سالن و حمایت از سرخپوشان قمی را پیدا کنند.

ماهان تندیس در حال حاضر با کسب ۳۱ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتسال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjiiev.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما