دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 19532
در جام حذفی فوتسال کشور

ماهان تندیس قم، نظام مهندسی کرمانشاه را شکست داد

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در جام حذفی فوتسال کشور نظام مهندسی کرمانشاه را شکست داد.
ماهان تندیس قم، نظام مهندسی کرمانشاه را شکست داد
به گزارش قم نيوز، مسابقات فوتسال جام حذفی کشور ادامه یافت و تیم فوتسال ماهان تندیس قم با برتری مقابل نظام مهندسی کرمانشاه به سومین پیروزی متوالی خود در این مسابقات دست پیدا کرد.

در ادامه دیدارهای نخستین دوره جام حذفی فوتسال ایران‏، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خانه به دیدار تیم نظام مهندسی کرمانشاه رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود ماهان تندیس خاتمه یافت.

این بازی در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و با حضور تماشاگران مشتاق قمی برگزار شد و تیم ماهان تندیس در روزی که برتری محسوسی از نظر فنی نسبت به حریف خود داشت از میدان برنده خارج شد.

گل‌های تیم فوتسال ماهان تنیدس را در این مسابقه محمدحسین کوهستانی در دقیقه ۷ و ابوالقاسم عروجی در دقیقه ۱۸ وارد دروازه نظام مهندسی کردند ضمن اینکه چند بار تیرک دروازه ناجی میهمان شد.

ماهان تندیس در این مسابقه با ترکیب محمد رضا دهقان، مسعود ایازی، ابوالقاسم عروجی، محمد کرمانی، محمدحسین کوهستانی، علیرضا وفایی، فرهاد فلامرزی، محمد وزیر‌زاده، علی ابراهیم بیگی، میثم راموز، علی اصغر احمدی و مسلم اولاد قباد و با هدایت محسن حسن‌زاده به میدان رفت.

در ترکیب تیم فوتسال نظام مهندسی کرمانشاه نیز احسان زرافشان، آرمین خسروی، کاوه ملکی، مسعود کریمی، مهران کلهر، مهدی شکری، سالار سرمست، میلاد نجفی، کاظم کاظمی و اشکان زارعی با مربیگری حسین همتیان حضور داشتند.

نماینده قم پیش از این ۲ مسابقه در جام حذفی انجام داد که ابتدا در قم با نتیجه ۴ بر ۲ پرسپولیس بهزیستی تهران را شکست داد و سپس در کرمانشاه برابر شاهین این شهر با حساب ۷ بر ۲ به پیروزی رسید.

مسابقات جام حذفی فوتسال کشور به صورت تک بازی برگزار می‌شود و در آن خبری از بازی رفت و برگشت نیست و تیم برنده در مسابقه حذفی، راهی مرحله بعد می‌شود.

تیم فوتسال ماهان تندیس در بازی اخیر خود در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در یک بازی بر‌تر در قم مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر به پیروزی رسید و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

سرخپوشان ماهان تندیس در نیم فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال عملکرد خوبی داشته و نتایج به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل نخست گرفته‌اند و به نظر می‌رسد هدف این تیم کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcj8iev.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما