چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 19603
آیت الله علوی گرگانی:

۲۲ بهمن، نشانه فرمانبرداری از مراجع و مقام معظم رهبری بود

قم نيوز : قم نيوز: آیت الله علوی گرگانی با اشاره به دوران غیبت امام زمان (عج) گفت: در شرایط کنونی مردم برای رسیدن به رستگاری باید از نائب ایشان پیروی کنند و حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال، نشانه فرمانبرداری مردم و مراجع از رهبری بود.
۲۲ بهمن، نشانه فرمانبرداری از مراجع و مقام معظم رهبری بود
به گزارش قم نيوز، آیت ‌الله محمد علی علوی گرگانی امروز در جمع پرسنل هوا و فضای نیروهای مسلح با اشاره به سفارش خداوند مبنی بر اطاعت اولیای الهی اظهار کرد: خداوند در قرآن به مردم سفارش کرده است که یک‌ صدا و هماهنگ در خدمت رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) باشیم که رستگاری از این راه ممکن می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی افزود: رستگاری در گرو اطاعت از خداوند بوده و از سوی دیگر با اطاعت از پیامبران و ائمه اطهار (ع) انسان‌ها سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود می‌کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مشکلات جامعه عنوان کرد: یکی از دلایل مشکلات در جامعه گروه‌های مختلف در جامعه هستند که زیر پرچم الهی نیستند و از فرمان الهی سرپیچی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در جامعه گروهی هستند که به این گروه‌ها تمسک می‌جویند که این امر سبب دو دستگی و ناهماهنگی در جامعه می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به عدم حضور پیامبر و غیبت امام زمان (عج) عنوان کرد: در شرایط کنونی که جامعه از وجود این دو بی‌بهره است مردم برای رسیدن به رستگاری باید از نائب ایشان پیروی کنند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مراجع تقلید نگهبان و نگهدارنده دین اسلام هستند و از این رو مردم از مراجع تقلید به عنوان نواب عام امام عصر و تنها نگهدارنده دین اسلام در شرایط کنونی باید پیروی کنند و از این رو ملت باید زیر پرچم اطاعت از رهبری قرار بگیرد.

آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان کرد: کسی که برای وحدت جامعه تلاش می‌کند سبب عطرآگین شدن جامعه می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فرمانبرداری مردم از رهبری و مراجع عنوان کرد: ۲۲ بهمن نشانه وجد و خوشحالی مردم و این نشانه فرمانبرداری مردم و مراجع از رهبری است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcipqaz.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما