پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 19645

نخستین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: جشن اولین دوره فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با حضور دانشجویان و مسئولان استان برگزار شد.
نخستین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، مراسم جشن اولین دوره فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ظهر پنج شنبه با حضور حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و حجت الاسلام آخوند زاده نماینده ولی فقیه در دانشگاه، دکتر مشکوه السادات رئیس دانشگاه صنعتی، اساتید و فارغ التحصیلان به همراه خانواده‌هایشان در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم در سخنان خود به نقش دانشگاه در پیشبرد صنعتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: برای تأسیس و راه اندازی این دانشگاه زحمات فراوانی کشیده شده است و اکنون اولین نتیجه این زحمات دانشجویانی هستند که فارغ التحصیل شده اند.

محمد هادی مشکوه السادات با اشاره به افزایش رشته های دانشگاه و همچنین افزایش تعداد دانشجویان از ۸۰ دانشجو به ۲۰۰۰ دانشجو عنوان کرد: در نشستی که با حضور رئیس و معاونین سازمان صنعت و معدن و تجارت و اساتید دانشگاه برگزار شد، به احداث خانه صنعت و دانشگاه، کلینیک صنعتی جهت شناخت معضلات صنعتی و پژوهشکده صنعتی جهت انجام پروژه ها و معضلات تفاهم شده است.

حجت الاسلام علی بنایی، معاون استاندار قم نیز با اشاره به این که یکی از دستاورد های علمی قم به ثمر رسیده است گفت: اثر این دانشگاه در قم و در ارتباط با شکل گیری صنعت استان بر کسی پوشیده نیست و این یک گام مؤثر در صنعت خواهد بود.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcenp8z.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما