شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 1972
مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی قم:

اعزام 170 مبلغ به روستاهای قم در ماه محرم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: به مناسبت ماه محرم، 170 مبلغ از سوی این سازمان به بخش‌ها و روستاهای استان قم اعزام شده‌اند.
اعزام 170 مبلغ به روستاهای قم در ماه محرم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عین‌الله صلواتی امروز اظهار داشت: مبلغان زیرپوشش سازمان تبلیغات اسلامی به تمام روستاها و بخش‌های تابعه استان اعم از سلفچگان، خلجستان، قاهان، کهک، جعفریه، قنوات و قمرود اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: به مبلغان اعزامی تذکرات لازم در خصوص بصیرت و امر به معروف و نهی از منکر داده شده است و کتابچه‌هایی نیز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر و بین مبلغان اعزامی توزیع شده است.

مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه مبلغان اعزامی تنها در ماه محرم به تبلیغ می‌پردازند گفت: موضوعاتی که مبلغان در ماه محرم به آن خواهند پرداخت، پیرامون بصیرت، بیداری اسلامی، فرهنگ فاطمی و جهاد اقتصادی خواهد بود.

وی با ذکر این مطلب که خرافه‌زدایی، آسیب‌شناسی و نحله‌های انحرافی موضوع سخنرانی مبلغان خواهد بود، ابراز کرد: برای ماه صفر نیز با توجه به بررسی‌ها و در صورت نیاز، مبلغانی اعزام خواهند شد.

صلواتی عنوان داشت: برای خرافه‌زدایی از مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا(ع)، سخنرانان باید تاریخ اصیل اسلام را بیان کنند و در زمان مراسم‌ها ملاحظه مردم را بکنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0n6k49nou5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما