دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 19834
معاون هلال احمر قم مطرح کرد

ضرورت توجه به تربیت کودک در مراکز تحت پوشش هلال احمر قم

قم نيوز : قم نيوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری مسابقات مهر پویان گفت: تربیت کودک از اولویت‌های هلال احمر است و از این رو به مراکز تربیت کودک زیر نظر هلال احمر قم توجه ویژه‌ای می شود.
ضرورت توجه به تربیت کودک در مراکز تحت پوشش هلال احمر قم
به گزارش قم نيوز، محمد مصباحی اظهار کرد: مسابقات مهرپویان برای کودکان ۴ تا ۶ ساله مهدکودک های تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر است که شامل ۶۰ مهدکودک و ۱ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه مسابقات در این رده سنی بیشترین اثر تربیتی و آموزشی را در بر دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: معاونت امور جوانان همچون سنوات گذشته اقدام به برگزاری مسابقات مهرپویان با هدف ایجاد فضایی مناسب برای آشنایی مدیران و مربیان مهدهای کودک با یکدیگر، ایجاد حس رقابتی سالم در بین کودکان و ایجاد فضایی دوستانه و شاد و تجربه حضور در گروههای بزرگتر در بین کودکان و بین اعضاء کانون غنچه‌های هلال احمر کرده است.

مصباحی تصریح کرد: این مسابقات در مرحله کانونی در ۵ رشته (قرآن، نقاشی، امدادوکمک‌های اولیه، سرود و نمایش) در مهدهای کودک برگزار گردید که منتخبان مرحله کانونی رشته‌های مذکور، در مرحله استانی به صورت متمرکز به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات با حضور ۶۵۷ نفر از اعضاء کانون غنچه های هلال احمر برگزار شد عنوان کرد: رشته قرآن با عنوان حفظ ۱۶ آیه مرتبط با اهداف هلال احمر با حضور ۱۲۱ نفر از اعضاء در قالب ۲۰ مهدکودک برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: رشته نقاشی با موضوعات مرتبط با اهداف بشردوستانه و عام المنفعه هلال احمر با حضور ۱۳۲ نفر از اعضاء در قالب ۲۱ مهدکودک برگزار شد.

مصباحی تصریح کرد: رشته امداد و کمک های اولیه نیز با حضور ۸۲ نفر از اعضاء در قالب ۱۶ مهدکودک برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رشته سرود با عنوان آوای غنچه های هلال احمر با حضور ۲۳۶ نفر از اعضاء در قالب ۱۶ مهدکودک و رشته نمایش کتابهای مرجع غنچه های هلال احمر با حضور ۸۶ نفر از اعضاء در قالب ۹ مهدکودک برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceev8z.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما