دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 19851
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم:

تبلیغات شهری استان قم نیاز به شیوه‌نامه مصوب شورای فرهنگ عمومی دارد

قم نيوز : قم نيوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شیوه‌نامه تبلیغات مناسبتی، مذهبی، ملی و فراملی برای تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان آماده شود.
تبلیغات شهری استان قم نیاز به شیوه‌نامه مصوب شورای فرهنگ عمومی دارد
به گزارش قم نيوز، مهدی توکلیان در جلسه کارگروه ساماندهی تبلیغات شهری که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، در سخنانی به جایگاه ویژه قم به لحاظ وجود دو قطب زیارتی، مراکز مقدس و مراجع عظام تقلید و... در این شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قم نماد تفکر شیعی است، باید نگاه¬ها و فعالیت‌هایمان با هدف حفظ شأن و جایگاه این شهر باشد تا قم الگویی برای سایر شهرها باشد.

وی بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی برای ساماندهی تبلیغات شهری تاکید کرد و اظهار داشت: در این دو هفته‌ای که این مسئولیت را عهده دار شدم، برای بررسی نحوه تبلیغات و آشنایی با مبلمان شهری، از نقاط مختلف شهر بازدید به عمل آورده و طرح‌هایی را برای ساماندهی تبلیغات شهری آماده کرده‌ام.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، از ممنوعیت تبلیغات در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با هدف حفظ شأن و جایگاه آن حضرت خبر داد و افزود: نصب بنر در غیر از سازه اصلی تبلیغات، نابسامانی بصری در شهر ایجاد می‌کند.

توکلیان از تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه‌هایی از جمله حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای بررسی جزئیات و محتوای تبلیغات شهری خبر داد و اذعان داشت: ضروری است شیوه‌‌نامه تبلیغات مناسبتی، مذهبی، ملی و فراملی برای تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان آماده شود.

در پایان این جلسه، اعضای کارگروه ساماندهی تبلیغات شهری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfj0f.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما