شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 20025
سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم:

قهرمانی آبادگران حاصل ماه‌ها تمرین و تلاش بود

قم نيوز : قم نيوز:‌سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم گفت: قهرمانی آبادگران حاصل ماه‌ها تمرین و تلاش بود.
قهرمانی آبادگران حاصل ماه‌ها تمرین و تلاش بود
به گزارش قم نيوز، علی شریفی پس از پیروزی تیمش برابر هما در لیگ بر‌تر فوتبال قم و مسجل شدن قهرمانی تیم فوتبال آبادگران اظهار کرد: در بازی با هما با تمرکز کامل و بدون توجه به نتایج سایر مسابقات و احتمالات دیگر به میدان آمدیم و توانستیم تیمی با تجربه و توانمند را شکست دهیم.

وی گفت: برنامه ما این بود که در ۲۰ دقیقه نخست بازی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم که خوشبختانه به گلی زودهنگام رسیدیم و پس از آن هم موقعیت‌های گل خوبی خلق کردیم البته از حدود دقیقه ۷۰ به بعد در میانه میدان کم کار شدیم که با تعویض‌هایی که انجام شد برتری خود را تا پایان حفظ کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران افزود: در نیم فصل نخست مشکلاتی داشتیم و این مشکلات سبب شد تیم در چند بازی نتیجه مناسبی نگیرد اما در نیم فصل دوم بخش زیادی از مشکلات ما حل شد و با جبران نتایج نیم فصل نخست، توانستیم قهرمانی را به دست آوریم.

شریفی بیان کرد: پیش از آغاز فصل قرار بود به نمایندگی از استان قم در مسابقات فوتبال دسته سوم کشور حضور پیدا کنیم که با منتفی شدن حضور ما، چند بازیکن از جمع آبادگران جدا شدند و ترکیب تیم دستخوش تغییر شد ضمن اینکه چند بازیکن کلیدی ما پیش از آغاز فصل یا در هفته‌های آغازین دچار آسیب دیدگی شدند که این مسئله نیز در کار ما خلل ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: علی استواری یک بازیکن شناخته شده در فوتبال قم است اما به دلیل آسیب دیدگی در مسابقات امسال نتوانست به طور شایسته به تیم کمک کند و سجاد اویسی نیز یک نیم فصل کامل دور از میادین بود و چند بازیکن دیگر نیز با مشکلات مشابهی مواجه بودند.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران با تمجید از نحوه بازی حامد امانی در مسابقه با هما گفت: امانی نه تنها در مسابقه با هما که در تمامی فصل یک مهره ویژه برای تیم فوتبال آبادگران بود و نقش پر رنگی در قهرمانی این تیم داشت گرچه تمامی بازیکنان به یک اندازه در موفقیت تیم نقش دارند.

شریفی خاطرنشان کرد: قهرمانی آبادگران حاصل ماه‌ها تمرین و تلاش بود و این قهرمانی مربوط به یک یا چند نفر نیست بلکه تمام اعضای باشگاه آبادگران برای موفقیت این تیم تلاش و زحمت کشیدند و در ‌‌نهایت هم پاداش صبر و بردباری و زحماتشان را گرفتند.

شریفی در مورد حضور این تیم در مسابقات فصل آینده دسته سوم کشور عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ای که تدوین شده قصد داریم از ۲۰ فروردین ماه تمرینات بدنسازی را آغاز کنیم زیرا بازیکنان قمی از نظر فنی، بسیار خوب و توانمند هستند اما همیشه از نظر بدنی مشکل داشته‌اند و اگر بخواهیم تیمی خوب و قدرتمند را روانه مسابقات دسته سوم کشور کنیم نیاز داریم که حداقل ۴ ماه روی وضعیت جسمانی بازیکنان کار کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwuar.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما