چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 20245

فوتبالیست قمی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست نوجوان و آینده‌دار قمی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به اردوی آماده سازی و تدارکاتی این تیم دعوت شد.
فوتبالیست قمی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد
به گزارش قم نیوز، فعالیت تیم‌های قمی در رده‌های سنی پایه و تلاش آنها برای تربیت فوتبالیست‌های آینده‌دار از رده‌های سنی نونهالی و نوجوانی اقدام ارزنده‌ای به شمار می‌رود که در چند سال اخیر زمینه معرفی بازیکنان مستعدی از فوتبال قم به تیم‌های ملی کشورمان را فراهم کرده است.

بازیکنان زیادی هستند که به عنوان چهره‌های شاخص فوتبال قم و نتیجه تلاش مربیان تیم‌های پایه، از رده‌های سنی پایه در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور داشته و حتی در ترکیب تیم‌های ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی نیز بازی کرده‌اند.

با پایان سال جاری و نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های آسیایی، کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال کشورمان نیز قصد دارد فرصت را غنیمت شمرده و حالا که بازیکنان با فراغ بال می‌توانند در دسترس باشند، تمرینات تیم ملی کشورمان را با قوت و برنامه‌ریزی دقیق‌تری برگزار کنند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال پشتوانه تیم ملی نوجوانان اصلی کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی است و به همین خاطر بازیکنان مستعد بسیاری از استان‌ها در اردوی آماده‌سازی آن حضور دارند و البته همین تیم نیز قرار است در مسابقات برون مرزی حضور یابد.

مربیان تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال کشورمان از بازیکنان نخبه و شاخص استان‌های مختلف که در حال حاضر از فوتبالیست‌های هشت استان هستند برای حضور در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت به عمل آورده است.

برای این منظور کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال، ۲۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در بین آنها نام امیرحسین رنگرز جدی بازیکن خوش تکنیک و آینده‌دار فوتبال استان قم نیز به چشم می‌خورد و این بازیکن در کنار سایر مهره‌های کلیدی دعوت شده به تیم ملی در اردوی آماده‌سازی شرکت خواهد کرد.

بازیکنانی که با صلاحدید کادر فنی به تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۵ سال کشورمان دعوت شده‌اند از استان‌های اصفهان، مازندران، گیلان، بندرعباس، خوزستان، تهران، قم، یزد و فارس هستند و تمرینات خود را از روز شنبه هفدهم اسفند تا پنجشنبه بیست و دوم اسفند ماه در شهر تهران برگزار خواهند کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال کشورمان در حالی شش روز به طول خواهد انجامید که مصطفی قنبرپور هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده دارد و کمپ تیم‌های ملی فوتبال نیز میزبان اردونشینان ملی پوش است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpiqi.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما