يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 20073
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم

بازیکنان ماهان تندیس برای شکست میثاق تهران آمادگی بالایی دارند

قم نيوز : قم نيوز:‌سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: بازیکنان ماهان تندیس قم برای انجام یک بازی خوب و پیروزی برابر تیم میثاق تهران آمادگی بالایی دارند.
بازیکنان ماهان تندیس برای شکست میثاق تهران آمادگی بالایی دارند
به گزارش قم نيوز، محسن حسن‌زاده اظهار کرد: بازیکنانی داریم که درک فوتسالی بسیار بالایی دارند و به خوبی آنچه را که در تمرین و زمین مسابقه از آن‌ها می‌خواهیم به خوبی اجرا می‌کنند و در این دیدار ۱۰۰ درصد به دنبال کسب پیروزی هستند.

وی ادامه داد: تیم خوب و آینده‌داری داریم و امیدوارم بتوانیم انسجام تیمی خود را در دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر و همچنین بازی مهمی که در نیمه نهایی جام حذفی در پیش داریم، حفظ کرده و با کسب نتایج خوب و موفقیت‌آمیز در لیگ برتر فوتسال و جام حذفی باشگاه‌های کشور، توانمندی و استعداد فوتسال قم را به خوبی نشان بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه به وضعیت تیمش در ۲ هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: ما در ۲ هفته اخیر لیگ نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم ولی منصفانه می‌گویم که در دیدار با گیتی‌پسند و فرش‌آرا حقمان باخت نبود.

وی ادامه داد: با این حال ما برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال میثاق تهران آماده هستیم تا غم شکست‌های ۲ هفته اخیر که مستحق آن‌ها نبودیم را به فراموشی بسپاریم.

حسن‌زاده عنوان کرد: بیست و سومین هفته از بازی‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام هفت مسابقه همزمان فردا پیگیری خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خانه از تیم میثاق تهران پذیرایی می‌کند.

وی یادآور شد: در این مسابقه حساس تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دوازدهمین بازی داخل خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال کشور در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم میزبان میثاق خواهد بود و تمام هدف ما این است که این بازی را ۱۰۰ درصد با پیروزی پشت سر بگذاریم و با آمادگی بالا به بازی نیمه نهایی جام حذفی برویم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: ما در این بازی حساس برابر میهمان خود چیزی جز پیروزی نمی‌خواهیم تا بار دیگر به رده ششم جدول رده‌بندی بازگردیم چون نمی‌خواهم در جمع تیم‌های نیمه دوم جدول به کار خود در لیگ پانزدهم پایان بدهیم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ۲ هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باخت ۴ بر ۲ در میهمانی تیم گیتی‌پسند اصفهان و شکست ۲ بر ۱ در میهمانی تیم فرش‌آرا مشهد را در کارنامه دارد و در هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ عصر فردا در سالن شهید حیدریان قم با تیم میثاق تهران مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfgb5.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما