يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 20090
مدیر کل ارشاد قم:

تشکیلات رسانه‌ای باید خبرنگار محور باشند

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم گفت: تشکیلات رسانه‌ای باید خبرنگار محور باشند و در این عرصه جایگاه خبرنگار بسیار مهم و اساسی است و رسانه‌ها بیشتر مصرف کننده خبر‌ها هستند.
تشکیلات رسانه‌ای باید خبرنگار محور باشند
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از پیشنهادات بسیار سنجیده خبرنگاران بسیار خوشحال شدم اظهار کرد: امیدوارم با توجه به انگیزه‌ای که وجود دارد مجموعه ارشاد بتواند شرایط لازم را برای فعالت خبرنگاران قمی به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: من خود نیز نزدیکی بسیاری با مجموعه خبری داشته‌ام زیرا در گذشته ما کار خود را با راه اندازی نشریه‌ای خاص آغاز کردم.

مشاور وزیر ارشاد در استان قم با اشاره به اینکه سردبیری روزنامه خراسان نیز در سوابق من دیده می‌شود عنوان کرد: روزنامه انتخاب و فعالیت در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای قوه قضاییه از جمله راه اندازی برخی سایت‌های قوه قضاییه نیز از دیگر فعالیت‌های من در عرصه خبری است.

حجت السلام ایزد پناه با اشاره به اینکه در تمامی این سال‌ها وارد موضوعات سیاسی نشده‌ام خاطر نشان کرد: در این مسئولیت نیز سعی کردم با‌‌ همان روحیه مطبوعاتی خود وارد این عرصه شده باشم.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نباید در بین مجموعه خبری استان قم نفوذ پیدا کند تصریح کرد: باید منزلت خبرنگار را در مرحله اول خود خبرنگاران حفظ کنند زیرا این عرصه بسیار حساس است باید همه مجموعه‌های مختلف از یکدیگر حمایت کنند.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید همدلی بین خانه مطبوعات و خبرنگاران استان شکل بگیرد تصریح کرد: تنها در صورت ایجاد وحدت و همدلی است که می‌توان این مسیر پیشرفت ادامه پیدا کند.

مشاور وزیر ارشاد گفت: خبرنگار قلب رسانه است و تنها این اندیشه سرنوشت ساز است و در این عرصه مهم‌ترین ضربه را کسانی زدند که برای شخص یا هدفی خاص تی‌تر زدند و برای آن خبرنویسی کردند.

حجت اسلام ایزدپناه با اشاره به خبرنگار باید بر اساس تشخیص عقلانی خود عمل کند اظهار کرد: تشکیلات رسانه‌ای باید خبرنگار محور باشند و در این عرصه جایگاه خبرنگار بسیار مهم و اساسی است و رسانه‌ها بیشتر مصرف کننده خبر‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات انتخاب درستی است که به وسیله اهالی رسانه شکل می‌گیرد و این مجموعه می‌تواند تاثیر گذاری بسیار زیادی برای احقاق حقوق خبرنگاران داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نباید به مردم و خبرنگاران دروغ گفت: بیمه، حقوق و منزلت خبرنگاران استان قم باید در در کوتاه‌ترین زمان پیگیری شود.

مشاور وزیر در استان قم تصریح کرد: خبرنگاران استان قم مجموعه قوی هستند که می‌توانند درخواست‌های خود را در اختیار خانه مطبوعات قرار دهند تا اداره اراشد به عنوان متولی اصلی این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawwnu.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما