سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 20201
در ایام نوروز؛

کمپ های تخصصی پیشرفته در جهاددانشگاهی قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نيوز: معاون آموزشی جهادانشگاهی قم، از برگزاری کمپ های آموزشی تخصصی پیشرفته ویژه نوروز 93 در مرکز آموزشهای تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی قم خبرداد
کمپ های تخصصی پیشرفته در جهاددانشگاهی قم برگزار می شود
به گزارش قم نيوز به نقل از از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، سیده شبنم فاطمی با بیان اینکه این کمپ ها برای نخستین بار در سطح استان قم در ایام عید نوروز برگزاری می شود، گفت: عملی بودن آموزش ها و پرهیز از تئوریزه کردن مفاهیم و استفاده حداکثری از زمان که عنصری ارزشمند در عصر حاضر می باشد، از ویژگی های منحصربه فرد کمپ های آموزشی در این واحد است.

وی افزود: بر پایه این روش آموزشی، فراگیر پس از اتمام کمپ های آموزشی قادر خواهد بود به تنهایی و با تکیه بر دانش کسب شده، تخصص های کسب شده را راه اندازی کنند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی قم افزود: اساتید آموزشی این واحد از تجربه و تخصص بسیار ارزشمندی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برخوردار می باشند و این نگاه کاملا عملی به مبحث آموزش وجه تمایز کیفیت آموزش و دوره های مختلف آموزشی در این مجموعه می باشد.

فاطمی در پایان به عناوین کمپ های آموزشی این واحد اشاره کرد و گفت: CEH ، Exchange، VCP، CCNA، MikroTik، TMGدوره های هستند که در طول ۴ روز در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این واحد برگزار می شوند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.ictc.jd-qom.ac.ir مراجعه کنند.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezw8w.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما