جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 20371
در مسابقات فوتبال جوانان کشور در قم

صبای تهران و اتحاد قم به مرحله دوم صعود کردند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال صبای تهران و اتحاد قم به مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور صعود کردند.
صبای تهران و اتحاد قم به مرحله دوم صعود کردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات گروه یک دسته مناطق لیگ جوانان باشگاه‌های کشور در قم پایان یافت و تیم‌های فوتبال اتحاد قم و صبای تهران در پایان رقابتی ۵ روزه به دور دوم راه یافتند.

در این مسابقات که با حضور ۵ تیم به صورت دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم صبای تهران از ۴ بازی ۹ امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد و تیم فوتبال اتحاد قم با ۷ امتیاز دوم شد و جواز صعود را به دست آوردو

در مسابقات روز پایانی این پیکار‌ها، دیدار تشریفاتی تیم‌های فوتبال شهرداری اراک و پارسیان کرج به دلیل عدم حضور تیم پارسیان کرج برگزار نشد تا این مسابقه ۳ بر صفر به سود شهرداری اراک اعلام شود.

در دومین مسابقه که تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص می‌کرد تیم فوتبال صبای تهران مقابل مقاومت نوین رشت صاحب برتری شد تا با ۹ امتیاز راهی دور دوم شود.

در این مسابقه تیم صبای تهران در نیمه نخست به ۲ گل رسید و در دقایق پایانی بازی پس از اینکه داور بازی در سوت خود به علامت پنالتی برای تیم صبای تهران دمید، بازیکنان تیم مقاومت نوین گیلان زمین بازی را ترک کردند تا مسابقه نیمه تمام مانده و تیم صبای تهران طبق قانون با نتیجه ۳ بر صفر برنده بازی باشد.

بدین ترتیب پس از تیم‌های ۹ و ۷ امتیازی صبای تهران و اتحاد قم که به دور دوم صعود کردند، تیم‌های شهرداری اراک با ۶ امتیاز، مقاومت نوین رشت با ۴ امتیاز و پارسیان کرج با ۳ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم این مسابقات قرار گرفتند.

نکته جالب اینکه تیم قعرنشین پارسیان کرج تنها پیروزی خود در این مسابقات را برابر تیم میزبان یعنی اتحاد قم به دست آورده بود.

در پایان این مسابقات، محمدرضا جابری نماینده فدراسیون فوتبال از استان همدان و ایرج نظری نماینده کمیته داوران فدراسیون فوتبال از استان اصفهان از نحوه میزبانی قم تقدیر کردند.

پس از پایان این رقابت‌ها نیز عوامل برگزاری این مسابقات از سوی باشگاه اتحاد قم مورد قدردانی قرار گرفتند ضمن اینکه سجاد شکر‌زاده از تیم صبای تهران و سید محمد موسوی و محسن نصرت الله‌زاده از تیم اتحاد قم به عنوان بازیکنان بر‌تر تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccs1qi.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما