چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 20646

9 کاراته‌کای بانوان شیر ژال قم

قم نيوز : قم نيوز:‌ 9 عضو تیم کاراته بانوان شیر ژال قم در بین برترین های مسابقات این فصل سوپر لیگ کاراته کشور قرار گرفتند.
9 کاراته‌کای بانوان شیر ژال قم
به گزارش قم نيوز، مسابقات قهرمانی فصل ۱۳۹۲ سوپرلیگ کاراته بانوان باشگاه های کشور در حالی با مقام چهارمی تیم بانوان شیر ژال قم به پایان رسید که از سوی کمیته برگزارکننده این رقابت ها لیست برترین های این رقابتها در هر وزن و کاتای انفرادی معرفی شد.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، امسال در رقابت های سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه های کشور چهره های مطرح و سرشناس کاراته بانوان در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در ترکیب ۶ تیم حاضر در این دوره به میدان رفتند.

در لیست برترین های این لیگ نام کاراته کاهای مطرحی قرار دارد که در بیش از نیمی از مبارزات تیم شان حضور داشتند اما شکستی را متحمل نشده اند، ضمن اینکه در بین نفرات برتر نام ۹ کاراته کا از تیم بانوان شیر ژال قم نیز به چشم می خورد.

نام اعضای تیم کاراته بانوان شیر ژال قم در حالی بین برترین ها قرا رگرتف که طراوت خاکسار در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم کومیته و مهسا افسانه در کاتای انفرادی بدون باخت یا تساوی میدان مبارزه را ترک کرده اند.

تیم کاراته بانوان شیر ژال قم در نخستین دوره حضور خود در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور با حضور چهره های ارزنده کاراته قم و کشورمان توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و اعتبار ارزشمندی برای کاراته قم به دست بیاورد.

اعضای مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم، به ویژه مدیریت شرکت بانوان شیر ژال که حامی این تیم در سوپر لیگ کاراته کشور بودند زمینه ای را فراهم کردند تا این تیم امسال حضور پرقدرتی به عنوان نماینده قم در سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه های کشور داشته باشد.

اعضای تیم کاراته بانوان شیر ژال قم در بین برترین های کاتا و کومیته سوپر لیگ کاراته کشور:

وزن منهای ۵۰ کیلوگرم: آلاله صعودی(شیرژال قم) ۱۰بازی/۵ برد/۲مساوی/۳باخت/۱۷ امتیاز
وزن منهای ۵۵ کیلوگرم: مریم خیام دار(شیرژال قم) ۹ بازی/۴ برد/۵ باخت/۱۲ امتیاز
وزن منهای ۶۱ کیلوگرم: صحرا اسدی(شیرژال قم) ۹ بازی/۴ برد/یک مساوی/ ۴ باخت/۱۳ امتیاز
وزن منهای ۶۸ کیلوگرم: کوثر حق پرست(شیرژال قم) ۱۰ بازی/ ۳ برد/ ۳ مساوی/۴ باخت/ ۱۲ امتیاز
وزن آزاد: مریم بهاروند(شیرژال قم) ۶ بازی/۲ برد/۴ باخت/۶ امتیاز
کاتای انفرادی: ندا رضایی(شیرژال قم) ۸ بازی/ ۵ برد/۳ باخت/۱۵ امتیاز
کاتای تیمی: مهناز آخوند زاده، سودابه قاسمی، پروانه قاسمی(شیرژال قم) ۱۰بازی/۵ برد/۵ باخت/۲۰ امتیاز
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdch--ni.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما