جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 20725

اعزام بیش از 2 هزار نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بیش از 2 هزار نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری خبر داد.
اعزام بیش از 2 هزار نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شعبانی با اشاره به نوروز ۹۳ اظهار کرد: اعزام مبلغ در قالب طرح آرامش بهاری از جمله برنامه‌هایی بوده که مبلغان بر اساس آن از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت:‌ خیمه‌هایی در طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص کشور نصب می‌شود و کسانی که مبلغ هستند برای تبیین و تشریح معارف اسلامی و آموزه‌های دین به این بقاع اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: فعالیت کسانی که اعزام می‌شوند به چند بخش تقسیم می‌شوند که شامل پاسخ به سوالات و شبهات، شبهات موجود در رسانه‌ها و ارائه مشاوره است.

شعبانی خاطرنشان کرد:‌ مبلغان برای نوجوانان و ‌جوانان و خانواده‌‌ها در قالب آقایان و خانم‌ها به ایراد سخنرانی می‌پردازند و سخنرانی چند رسانه‌ای با دستگاه‌های مختلف را پخش می‌کنند و درباره مسائل اجتماعی، سیاسی،‌ دینی و اخلاقی سخنرانی‌هایی دارند.

وی عنوان داشت:‌ برای هر یک از مبلغان دوره‌های کارگاهی برگزار شده و برای نخستین بار پرونده‌های آنها را به صورت تخصصی تفکیک کردیم.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: بر اساس فراخوان، مبلغانی که دارای پرونده‌های تخصصی بودند جذب شدند و دوره تخصصی مشاوره را برای آنها برگزار کردیم.

وی از اعزام بیش از ۲ هزار نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری خبر داد و افزود: این مبلغان به امامزاده‌ها و مناطق محروم از جمله در استان‌های لرستان و ایلام اعزام می‌شوند.

شعبانی یادآور شد: از برخی سخنرانان کشوری و استانی برای لحظه تحویل سال که مصادف با شب جمعه است دعوت شده و دعای کمیل نیز قرائت می‌شود و پس از تحویل سال بیانات مقام معظم رهبری در بقاع پخش خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfted0.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما