شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 20756
در مسابقات فوتبال نونهالان کشور

عقاب پردیسان قم به مرحله نهایی صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم به مرحله نهایی مسابقات فوتبال نونهالان کشور صعود کرد.
عقاب پردیسان قم به مرحله نهایی صعود کرد
به گزارش قم نیوز، دور نخست مسابقات فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور در گروه پنجم به پایان رسید و تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم با پیروزی در آخرین مسابقه برابر زاگرس مرودشت راهی دور نهایی شد.

مسابقات فوتبال نونهالان کشور با حضور قهرمانان و نمایندگان استان‌های سراسر کشور در قالب ۶ گروه به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شود تا از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم راه پیدا کنند.

پس از برگزاری مراحل مختلف، تیم‌های بر‌تر این مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ بر‌تر رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۳ را به دست می‌آورند.

تیم عقاب پردیسان قم در گروه پنجم با تیم‌های امید بندر گناوه، مس کرمان، زاگرس مرودشت و آبی‌پوشان اراک همگروه بود و در پایان توانست جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد.

نماینده فوتبال قم در آخرین روز این مسابقات به میزبانی بندر گناوه به مصاف تیم فوتبال نونهالان زاگرس مرودشت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

نونهالان قمی با کسب این پیروزی ۷ امتیازی شدند و در کنار تیم‌های فوتبال مس کرمان و امید بندر گناوه جواز حضور در دور نهایی مسابقات را به دست آوردند.

عقاب پردیسان در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسید و سپس با ۴ گل مقابل آبی پوشان اراک به پیروزی رسید.

سومین مسابقه عقاب مقابل میزبان مسابقات امید بندر گناوه برگزار شد که این مسابقه با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید و سرانجام برتری نماینده قم برابر نماینده استان فارس سبب شد عقاب به مرحله بعد صعود کند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، مرحله نهایی مسابقات فوتبال نونهالان کشور قرار است با شرکت ۱۵ تیم بر‌تر در قالب ۳ گروه ۵ تیمی برگزار شود و تیم‌های نخست هر گروه به لیگ بر‌تر فوتبال نونهالان کشور در سال ۹۳ راه پیدا می‌کنند.

با توجه به برگزاری مسابقات در ۶ گروه، ۲ تیم بر‌تر هر گروه به مرحله بعد رسیدند و بهترین تیم‌های سوم گروه‌های ۶ گانه نیز، ۳ سهمیه باقی مانده از جمع ۱۵ تیم بر‌تر را تشکیل دادند که تیم نونهالان عقاب قم یکی از تیم‌های بر‌تر سوم گروه‌ها بود.

مرحله نهایی این مسابقات اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmae8.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما