دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 20881
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت آماده سازی شهر قم برای حجم بالای تردد در نوروز

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به نزدیک شدن به سال نو خواستار ساماندهی و آماده سازی مبادی ورودی-خروجی و هستهٔ مرکزی شهر قم برای حجم بالای تردد در ایام نوروز شد.
ضرورت آماده سازی شهر قم برای حجم بالای تردد در نوروز
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال نو و افزایش حجم ترافیک استان‌های دیگر به سمت قم خواستار تلاش و پشتکار بیشتر مجموعه نهادهای مدیریت شهری شد.

استاندار قم نگاه مردم محور مدیران استان را در فعالیت‌های اخیر ایشان در زمینهٔ کاهش ترافیک شهری بسیار ملموس دانست و از توجه ویژهٔ خادمان مردم در زمینهٔ روانسازی ترافیک در هستهٔ مرکزی شهر قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در نظرسنجی‌های سالهای اخیر، کمبود امکانات زیربنایی همچون پارکینگ‌ها، هتل‌ها و مجموعه‌های خدمات رفاهی زائران و مجاوران از جمله مواردی بود که مسافران را دچار مشکل می‌کرد، اظهار کرد: خوشبختانه اغلب زائران شهر کریمه اهل بیت (س) با وجود کاستی‌ها مجددا استان قم را برای مسافرت انتخاب خواهند کرد.

وی آماده سازی و ساماندهی مبادی ورودی-خروجی و هستهٔ مرکزی شهر را از اولویت‌های اصلی مسئولان استان عنوان کرد و افزود: با تدابیر اتخاذ شده ‌می بایستی شاهد ترافیک روان در شریان ورودی-خروجی و هستهٔ مرکزی شهر قم باشیم.

حجت الاسلام صالحی منش همچنین استفاده از حاشیهٔ خیابان‌های هستهٔ مرکزی شهر به عنوان پارکینگ موتور سیکلت توسط موتور سوران را از عوامل مهم افزایش ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد پارکینگ موتور سیکلت توسط دستگاه‌های مرتبط با ترافیک شهری در برون رفت از این مسئله راهگشا است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcizvar.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما