جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 21640

استاندار قم با اعضای تیم فوتبال صبای قم دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در نشستی صمیمی با اعضای تیم فوتبال صبای قم دیدار کرد.
استاندار قم با اعضای تیم فوتبال صبای قم دیدار کرد
به گزارش قم نیوز، بازیکنان و کادر تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم در نشستی با حضور استاندار قم شرکت کردند.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در این نشست با بازیکنان و اعضای کادر فنی و پشتیبانی تیم فوتبال صبای قم و مدیر عامل باشگاه صبا محمدرضا کشوری فرد دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قم در این نشست خطاب به بازیکنان تیم صبای قم گفت بازیکنان تیم باید با حضور در میان جوانان قمی زمینه ساز حضور گستردهٔ طرفداران در زمان بازی این تیم در ورزشگاه باشند.

با این گفته استاندار به نظر می‌رسد موضوع استقرار دائمی تیم بزرگسالان صبای قم در شهر قم جدی‌تر از همیشه است و استانداری قم با جدیت زیادی این موضوع را دنبال می‌کند.

استاندار قم مشکلات صبا در لیگ جاری را مورد توجه قرار داد و گفت که بازیکنان صبا با سعی و همت بالای خود توانستند بر مشکلات این تیم فائق بیایند و آخرین بازی فصل را با آرامش بیشتری برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در این جلسه بر سرلوحه قرار دادن نقش اخلاق در ورزش تاکید کرد.

سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مالی تیم صبا در سال ۹۲ قول داد که با برنامه ریزی‌های انجام شده این تیم در سال ۹۳ مدریریت مالی مناسب تری در انتظار صبا است.

وی با تشکر از بازیکنان تیم صبا برای حفظ جایگاه این تیم در لیگ بر‌تر، ‌برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در سال ۹۳ آرزوی موفقیت کرد.

صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم نیز در این دیدار با قدردانی از توجه استاندار و مسئولان استان قم به صبا، ‌ حضور وی در جمع بازیکنان را موجب افزایش روحیه این تیم برای دیدار با سایپا دانست و از مسئولان استانداری خواست توجه بیشتری به تیم فوتبال صبا داشته باشند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccxeqi.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما