سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 20922

یادواره شهدای گردان حضرت رسول (ص) در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز:‌ یادواره سردار شهید سید محمد میرقیصری و شهدای گردان حضرت رسول (ص) در حسینیه سیدالشهدا (ع) لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار شد.
یادواره شهدای گردان حضرت رسول (ص) در قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، همزمان با ایام سوگواری و عزاداری دخت نبی اکرم، حضرت زهرای مریضه (س)، یادواره سردار شهید سید محمد میرقیصری و شهداء گردان حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس در حسینیه سیدالشهداء لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) سپاه قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان گردان حضرت رسول (ص) برگزار شد، حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از اساتید حوزه علمیه به بررسی جایگاه ولایت و ولایت‌پذیری در سیره حضرت زهرا (س) و شهدای گرانقدر پرداخت.

سردار احمد فتوحی، جانشین فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از منش و روش شهید می‌رقیصری پرداخت و اظهار کرد: برای انجام عملیات بدر و انتخاب فرمانده گردان حضرت رسول (ع) به دنبال فردی گشتیم که هم اهل معنویت و نماز شب باشد و هم مرد نبردهای نفس‌گیر، که هر دو را در وجود شهید سرافراز سردار سید محمد میرقیصری یافتیم.

پخش نماهنگی از رشادت‌های رزمندگان گردان حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

سردار شهید سید محمد میرقیصری در ۲۶ اسفند ماه ۱۳۶۳ در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewo8w.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما