پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 21001

خیابان شهدای هسته‌ای افتتاح شد

قم نيوز : قم نيوز:‌خیابان شهدای هسته‌ای پیش از ظهر امروز با حضور استاندار و شهردار قم افتتاح شد.
خیابان شهدای هسته‌ای افتتاح شد
به گزارش قم نيوز، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم، محمد دلبری شهردار قم و همچنین جمعی از مسئولین شهری حضور داشتند.

سیدمحمد موسوی منش شهردار منطقه سه قم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه خیابان شهدای هسته‌ای دارای تأسیسات و زیر ساخت‌های نامناسبی بود، گفت: پیرو دستور شهردار و طی یک اقدام جهادی و سریع در مدت ۴۰ روز این خیابان بهسازی شد و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تردد بالا در میدان ۷۲ تن در ایام نوروز بیان کرد: این خیابان در تسهیل رفت و آمد از این میدان بسیار کمک می‌کند و بار سنگینی را از دوش ترافیک این میدان بر می‌دارد.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به ویژگی‌های این پروژه عنوان کرد: مساحت این خیابان ۱۲ هزار متر مربع و طول مسیر ۶۵۰ متر است و بیش از ۲۵۰۰ تن آسفالت در این خیابان تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این خیابان ۱۲ هزار متر مربع زیرسازی کامل انجام شده است گفت: اصلاح هندسی ابتدای بلوار انجام شد و هدایت ترافیکی به صوت منظم انجام می‌شود.

موسوی منش با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای این پروژه توسط نیروهای شهرداری انجام شد تصریح کرد: برای بهره برداری از این خیابان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfz0x.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما