دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : 21055
فرماندار قم:

مدیران با روحیه جهادی در ستاد تسهیلات قم به زائران خدمت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: کار ستاد تسهیلات نوروزی قم کار فرمایشی و دستوری نیست و همه با روحیه جهادی وارد کار شدند و به جهت عملکرد مثبت و خوب مسئولان اجرایی نشاط و پویایی در استان محسوس است.
مدیران با روحیه جهادی در ستاد تسهیلات قم به زائران خدمت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم اظهار کرد: آمادگی برای پذیرش زائر در حجم زیاد باید در حدی در دستگاه‌های اجرایی باشد که خدمات رسانی در مناسبت‌ها و تعطیلات با روزهای عادی برای ما فرقی نداشته باشد.

فرماندار قم با تاکید براینکه باید در همه شرایط آماده پذیرش زائر باشیم، افزود: در نوروز امسال با توجه به تجربیات سال گذشته یک نوع ساختار تکامل یافته ستاد تسهیلات بود و برنامه‌های امسال با انسجام بیشتری بوده است.

رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائران نوروزی قم، با اشاره به نکات برجسته و مثبت در ستاد تسهیلات امسال تصریح کرد: امسال دو نکته برجسته در بین کل برنامه‌های طراحی شده که می‌توان به جدیت دست اندر کاران ستاد و هماهنگی و انسجام مدیریت واحد ستاد اشاره کرد.

زارعی کوشا با تاکید براینکه کار ستاد کار فرمایشی و دستوری نبود و همه با روحیه جهادی وارد کار شدند، عنوان کرد: با عملکرد مثبت و خوب مسئولان اجرایی نشاط و پویایی در استان محسوس است و زائرانی که وارد استان می‌شوند احساس تلاش و پویایی و سرزندگی دارد.

فرماندار قم با اشاره به فضاسازی شهر به مناسبت تقارن فاطمیه و نوروز خاطرنشان کرد: فضا سازی شهری و نوع زیباسازی‌ها و تزئینات از جهت مربوط به شهرداری خوب بوده اما دستگاه‌های فرهنگی خوب وارد عمل نشدند.

رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائران نوروزی قم، با اشاره به عملکرد خوب کمیته اسکان ستاد تسهیلات گفت: در بحث اسکان کار بزرگی انجام شد بطوری که در یک بازه زمانی که با ازدحام زائر مواجه بودیم به خوبی مدیریت شد به ویژه آموزش و پرورش زحمات زیادی کشید.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع عملکرد ستاد تسهیلات روند مناسب تری بوده است، گفت: امسال همه فرمانداری وبخشداری‌ها پای کار هستند و هماهنگی‌ها و آماده باش را داریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpxqi.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما