سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 21068

فوتسالیست های قمی عازم جام ملت های آسیا می شوند

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم از اعزام فوتسالیست های قمی همراه با تیم ملی کشورمان به رقابت های جام ملت های آسیا خبر داد.
فوتسالیست های قمی عازم جام ملت های آسیا می شوند
به گزارش قم نيوز، کریم بهرامی  تصریح کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت های آسیا از دهم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام در شهر هوشیمینه این کشور برگزار می شود و تا بیستم اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دیدار حساس تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین گام این رقابت ها، افزود: مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا در حالی به میزبانی کشور ویتنام و با حضور تیم های مطرح قاره کهن آغاز می شود که تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی یکی از تیم های حاضر در گروه دوم به شمار می رود.

بهرامی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی برای کسب عنوان قهرمانی دیگری در جام ملت های آسیا تلاش خواهد کرد که دو فوتسالیست قمی نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کنند.

وی با اشاره به برنامه کامل این مسابقات یاد آور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله مقدماتی باید در تلاش برای کسب مجوز حضور در مرحله بعدی این دوره از بازی ها به مصاف تیم های ملی فوتسال کشورهای استرالیا، اندونزی و بحرین برود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: در این دوره از رقابت ها تیم ملی فوتسال مردان کشورمان علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی را که بازیکنان شاخص فوتسال قم به شمار می روند در ترکیب خود خواهد داشت و برای جبران قهرمانی از دست رفته دوره قبل تلاش می کند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها که تیم های ملی فوتسال ۱۶ کشور آسیایی حضور دارند و دو فوتسالیست قمی عضو تیم ملی فوتسال کشورمان در جدال با رقبا علی اصغر حسن زاده ملی پوش تیم نوریل نیکل روسیه و علیرضا وفایی ملی پوش تیم ماهان تندیس قم هستند.

بهرامی بیان داشت: در دوره قبلی این رقابت ها که در کشور امارات در سال ۲۰۱۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال کشورمان به مرحله نیمه نهایی رسیده اما در این مرحله با شکست از تیم ملی تایلند به فینال نرفت و با غلبه بر استرالیا رتبه سوم را کسب کرد.

وی در پایان اظهار کرد: اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور کسب آمادگی مطلوب برای حضور در بازی های جام ملت های فوتسال آسیا با حضور ملی پوشان قمی و دعوت از بازیکنان مورد نظر خسوس کاندلاس اسپانیایی سرمربی فعلی تیم ملی از روز هفتم فروردین ماه در کمپ تیم های ملی در تهران آغاز می شود.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcg7z9x.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما