جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 21139

وفایی، به تیم ملی فوتسال دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: با اعلام سرمربی تیم ملی فوتسال علیرضا وفایی بازیکن تیم ماهان تندیس قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد.
وفایی، به تیم ملی فوتسال دعوت شد
به گزارش قم نیوز، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال از سوی خسوس کاندلاس رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال دعوت شد که در این فهرست نام یک بازیکن از تیم فوتسال ماهان تندیس قم به چشم می‌خورد.

چنان که پیش از این پیش بینی می‌شد علیرضا وفایی بازیکن جوان و آینده دار تیم فوتسال ماهان تندیس قم در فهرست ۱۸ نفره تیم ملی فوتسال برای شرکت در تمرینات آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد.

بر این اساس ۱۸ بازیکن به نام‌های سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، سعید افشار، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، مهران عالیقدر، مهدی مصطفایی، میثم خیام، فرهاد فخیم، بهروز جعفری، وحید شفیعی، محمد شجری، قدرت بهادری و علیرضا وفایی نفراتی هستند که از سوی خسوس کاندلاس به اردوی تیم ملی دعوت شدند و باید خود را در کمپ تیم ملی به کادر فنی معرفی کنند.

از جمله نکات بارز این فهرست، عدم حضور سه لژیونر شاغل در روسیه، غیبت علی رهنما، مجتبی نصیری نیا، فرید نمازی، جواد اصغری مقدم و دعوت از افشار و مصطفایی بازیکنان تیم ملی امید است الیته لژیونر‌ها به طور جداگانه به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

این اردو به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم ماهان تندیس که پیش از این بار‌ها به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات بین المللی گرند پریکس برزیل نیز حضور داشت از مهره‌های مهم و تاثیرگذار تیم ملی فوتسال به شمار می‌رود.

دیگر بازیکن قمی تیم ملی که به صورت جداگانه به اردو ملحق می‌شود اصغر حسن‌زاده است که فصل گذشته در تیم فوتسال صبای قم حضور داشت و در حال حاضر پیراهن تیم نوریل نوریلسکی در لیگ فوتسال حرفه‌ای روسیه را بر تن دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1yd0.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما