دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 21199
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران

هنر از مؤثر‌ترین ابزار برای انتقال مفاهیم ناب اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: هنر از ماندگار‌ترین و مؤثر‌ترین وسایل برای انتقال مفاهیم است که در شهرک معارفی شاهد بیان معارف اسلامی در قالب هنر هستیم که با تنوع زیبا از نظر مفاهیم و موضوعات برای رده‌های مختلف سنی بیان می‌شود.
هنر از مؤثر‌ترین ابزار برای انتقال مفاهیم ناب اسلامی است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای در دیدار خود از شهرک معارفی اظهار کرد: تاکنون آن‌ چیزی که طلاب در محل خطابه بیان می‌کردند امروز به صورت سمعی و بصری و با حرکات‌های هنری در این شهرک اجرا می‌شود.

وی گفت: هنر از ماندگار‌ترین و مؤثر‌ترین وسایل برای انتقال مفاهیم است، در این شهرک نیز ما شاهد بیان معارف اسلامی در قالب هنر هستیم که با تنوع زیبا از نظر مفاهیم و موضوعات برای رده‌های مختلف سنی بیان می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برپایی شهرک معارفی را کاری ارزشمند دانست و بیان کرد: مسلما افراد با حضور در این شهرک معارفی تغییر کرده و نسبت به رذائل اخلاقی که باید از آن‌ها دوری کنند و فضائل اخلاقی که باید آن‌ها کسب کنند آشنا می‌شوند.

وی افزود: همچنین افراد در این شهرک ضمن آشنا شدن با احکام، بصیرت دشمن‌شناسی پیدا کرده و گرفتار دشمن نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای، با بیان این‌که در شهرک معارفی آموزه‌های اسلامی به صورت هنرمندانه بیان می‌شود، تأکید کرد: این شهرک‌ها باید در سطح کشور نشر پیدا کرده و در مکان‌های با فضای بزرگ و مناسب برپا شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرک معارفی در فضا‌ها و جایگاه‌های متعدد همانند مسجد مقدس جمکران و امامزاده‌ها با توجه به ظرفیت‌های مکانی بر پا شود تا مردم بتوانند در طی سال به ویژه ایام تعطیلات از آن‌ها بهره‌ ببرند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، عنوان کرد: تعطیلات مردم نباید تلف شود، افراد باید در این مکان‌ها حضور پیدا کرده و از معارف بیان شده در آن کمال استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb98b5.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما