سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 21233
با هدف پیشگیری از مصرف تفریحی مواد مخدر

طرح شکوفه در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:طرح شکوفه با هدف پیشگیری از اعتیاد همزمان با روز طبیعت در یکی از بوستان‌های قم همزمان با سراسر کشور از 10 صبح تا ساعت 14 به همت انجمن توسعه رویکرد اجتماع محور و اداره کل بهزیستی استان قم اجرا می‌شود.
طرح شکوفه در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، معصومه کوروش موحدی از برگزاری طرح شکوفه برای نخستین بار در قم همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این طرح توسط انجمن توسعه رویکرد اجتماع محور با همکاری بهزیستی در بوستان علوی اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد و گفت: در اجرای طرح شکوفه با گل و بروشور از مسافران نوروزی استقبال می‌شود.

مسئول اجرای طرح شکوفه در قم ادامه داد: با اجرای این طرح پیام مثبتی به خانواده‌ها انتقال داده می‌شود که حتی مصرف تفریحی مواد مخدر در مسافرت و مهمانی‌ها زمینه ابتلا به اعتیاد را به صورت جدی فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح شکوفه ۷۰۰ بروشور بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد تصریح کرد: ۵۰۰ شاخه گل سرخ در کنار بروشورها به مسافران هدیه داده خواهد شد.

کوروش موحدی ابراز داشت: با توجه به اینکه گل نماد تازگی و طراوت است با اهدای شاخه گل به مسافران این پیام را می‌رسانیم که با مصرف مواد مخدر شادابی و طراوت خود را از بین نبرند.

مسئول اجرای طرح شکوفه با بیان اینکه اجرای این طرح همزمان با روز طبیعت از ۱۰ صبح در بوستان علوی آغاز می‌شود بیان داشت: این طرح تا ساعت ۱۴ در هوای آزاد ادامه خواهد داشت و در صورتی که وضعیت جوی هوا نامساعد باشد در چادرهایی که به عنوان پایگاه تعبیه شده اجرای طرح دنبال می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeunu.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما