چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 21246

حضور پرشور جوانان داوطلب در طرح نوروزی هلال احمر قم

قم نيوز : قم نیوز:معاون جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: جوانان داوطلب در چهاردهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین حضور چشمگیری داشته اند و برای راهنمایی مسافرین تلاش زیادی کرده‌اند.
حضور پرشور جوانان داوطلب در طرح نوروزی هلال احمر قم
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از آغاز طرح نوروزی این جمعیت که با عنوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نورزی نامیده شده است، همراه با دیگر اعضای این جمیعت، برای امداد رسانی و راهنمایی مسافرین نوروزی، اقدامات لازم را صورت داده است.

مصباحی افزود: این طرح برای چهاردهمین سال متوالی در سطح کشور اجرا می شود و قم نیز در همه سال های اجرای طرح با تمام توان امدادگران و جوانان در آن شرکت کرده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: تا روز دوشنبه ساعت ۲۰، ۷۳۷۷۳ خودرو به پست های ثابت این جمعیت در سطح استان قم مراجعه کرده اند که ۲۱۸۲۴۰ نفر مسافر را در بر می گیرد که توسط جوانان این جمعیت، راهنمایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: پست های سیار این جمعیت نیز پاسخ گوی ۱۷۸۷۰ نفر بوده اند و خیمه های نماز این جمعیت ازمسافران نوروزی با پاسخ گویی به مسائل شرعی توسط روحانی مستقر پذیرایی کرده اند.

مصباحی افزود: فضای دوستدار کودک و ایستگاه سلامت برای تست قند خون و فشار، از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این معاونت بوده است که بیش از ۱۲۷۷ نفر به ایستگاه های سلامت مراجعه کرده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: در این مدت ۱۴۶۹۱۰ نقشه و ۱۴۷۶۲۰ بروشور و سایر محصولات از جمله کتاب و مجله به تعداد ۱۴۱۱۳۰ نسخه در بین مسافرین نوروزی توزیع شده است.

وی با اشاره به حضور پر شور جوانان داوطلب در این طرح ملی، اظهار کرد: جوانان داوطلب این جمعیت حضور خوبی در این ایام داشته اند و شاهد حضور ۷۸۰ نفر روز در این ایام تا امروز بوده ایم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepw8w.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما