شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : 21286

4 بازیکن صبا از سفر به کرمان بازماندند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم از غیبت 4 بازیکن این تیم در سفر به کرمان برای رویارویی با تیم مس در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل تیم فوتبال خبر داد.
4 بازیکن صبا از سفر به کرمان بازماندند
به گزارش قم نیوز، ساکت الهامی اظهار کرد: به دلیل سه اخطاره بودن و همچنین به سبب مصدومیت ۴ بازیکن اصلی تیم، در بازی مقابل مس کرمان تمام بازیکنان را به طور کامل در اختیار نداریم ولی امیدواریم تلاش ما به کسب سه امتیاز بینجامد.

وی با مهم دانستن کسب سه امتیاز از این مسابقه بیرون از خانه بیان داشت: ما می‌خواهیم دو پله دیگر در جدول رده بندی بالاتر برویم بنابراین لازم است که از این بازی با کسب پیروزی خارج شویم و نهمین پیروزی این فصل را هم کسب کنیم ولی مجید حیدری و روزبه چشمی را به دلیل سه اخطاره بودن و همچنان مرتضی کاشی و محسن بیات را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

الهامی ادامه داد: بازی هفته بیست و نهم با مس کرمان قطعا از نظر فنی کیفیت بالایی خواهد داشت زیرا هر دو تیم برای دستیابی به سه امتیاز مسابقه باید بازی تاکتیکی انجام دهند اما تصور من این است که بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای با حریف خواهیم داشت و باید با آمادگی صددرصد به میدان برویم.

مربی تیم صبای قم ادامه داد: تمام حواس ما در این بازی باید جمع باشد و بازی را نیز با رعایت نکات تاکتیکی و تکنیکی شروع کنیم زیرا مس کرمان در این دیدار به دنبال فرار از خطر سقوط به لیگ دسته اول انگیزه زیادی دارد و این ما هستیم که باید باهوش باشیم.

وی ابراز کرد: بازی آخر مس کرمان در لیگ برتر برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز را با دقت تماشا کرده‌ایم و به نظرم آنها در دیدار با فجر تلاش زیادی انجام دادند اما در کسب نتیجه ناکام بودند، ضمن اینکه در این دیدار با توجه به اینکه در خانه میزبان هستند، از تمام ظرفیت خود در مقابل صبا استفاده خواهند کرد.

الهامی در خصوص وضعیت تیمش برابر مسابقه با تیم مس کرمان اظهار کرد: قصد داریم در این بازی با هماهنگی تیمی یکی از بهترین بازی‌های خود را به انجام برسانیم تا با کسب سه امتیاز شانس خود را برای رفتن به رده‌های بالاتر جدول لیگ سیزدهم بیشتر کنیم.

وی عنوان کرد: از آمادگی بازیکنان کاملا مطمئن و راضی هستیم و نسبت به کسب نتیجه در دو بازی باقی مانده لیگ سیزدهم با مس کرمان و سایپا البرز نیز امیدواری بیشتری پیدا کرده‌ایم، زیرا این بازیکنان شایستگی‌های زیادی دارند و حق آنها و صبا قرار گرفتن در نیمه پائین جدول نیست.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در چارچوب هفته بیست و نهم از بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود و کاروان صبای قم به همین منظور عصر روز شنبه شانزدهم فروردین ماه راهی کرمان خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqrar.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما