سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 21470

مدافع صبای قم از بازی مقابل سایپا البرز محروم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در سی‌امین و آخرین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک بازیکن محروم برابر سایپا البرز به میدان خواهد رفت.
مدافع صبای قم از بازی مقابل سایپا البرز محروم شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی از دور برگشت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۲ فروردین ماه به صورت همزمان با انجام ۸ دیدار انجام می‌شود قرار است صبای قم در خانه خود به مصاف سایپا البرز برود.

دیدار صبای قم با سایپا البرز پانزدهمین و آخرین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در این فصل از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس محسوب می‌شود و صبا قصد دارد برای تک رقمی کردن جایگاه خود در جدول از سد میهمان البرزی خود عبور کند.

این دیدار در حالی روز جمعه این هفته به میزبانی شاگردان مرفاوی در تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در ترکیب اصلی خود از وجود یک مهره کلیدی خود به دلیل محرومیت اجازه استفاده ندارد.

اکنون که نوبت به یکی از تشریفاتی‌ترین بازی‌های خانگی صبای قم در نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده است، کادر فنی صبای قم به اجبار از حضور مدافع کلیدی اما محروم خود یعنی حامد پورعمرانی محروم است.

پورعمرانی در دیدار صبای قم با مس کرمان در هفته بیست و نهم بازی‌های این فصل که روز یکشنبه هفدهم فروردین ‌ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد از سید حسین زرگر داور بازی کارت زرد گرفت و بدین ترتیب سه اخطاره شد تا دیدار بعدی صبا در مقابل سایپا البرز را از دست بدهد.

صبای قم در حالی عصر بیست و دومین روز فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم برابر سایپا البرز به میدان می‌رود که در دیدار رفت ۲ تیم که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، با حساب ۲ بر یک مغلوب شد ضمن اینکه سایپایی‌ها در هفته بیست و نهم که صبا در میهمانی مس کرمان تن به تساوی صفر ـ صفر داد در خانه خود برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز با تساوی بدون گل متوقف شدند.

صبای قم در شرایطی جمعه این هفته به مصاف سایپا البرز می‌رود که البته مسعود حق جو، ابوالفضل ابراهیمی و فرید بهزادی کریمی نیز نفراتی هستند که به تازگی به جمع مصدومان قبلی این تیم یعنی مرتضی کاشی و محسن بیات پیوسته‌اند و در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانسته‌اند برای صبا به میدان بروند.

با این حال صبای قم تنها یک بازی دیگر تا پایان سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فاصله دارد و با توجه به زمان زیاد باقی مانده تا آغاز لیگ چهاردهم انتظار می‌رود که این مسائل به صورت ویژه مورد توجه مسئولان باشگاه صبا قرار بگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzo0x.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما