چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 21567

رضایتمندی ۸۳ درصدی از کلانتری های قم

قم نيوز : قم نيوز:‌فرمانده انتظامی استان قم از رضایتمندی ۸۳ درصدی زائران و همشهریان استان از گشت های خودرویی کلانتری های قم در نظرسنجی ویژه ایام نوروز در این استان خبر داد.
رضایتمندی ۸۳ درصدی از کلانتری های قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از معاونت اجتماعی ناجا ، سردار کاظم مجتبایی در تشریح این خبر با بیان اینکه سن افراد شرکت کننده در نظرسنجی صورت گرفته از ۱۸ تا ۶۰ سال بوده، اظهار کرد: بیش از ۶۳ درصد از پاسخگویان ،حضور ماموران کلانتری‌های استان را در سطح شهر خوب و خیلی خوب و ۳۰ درصد نیز رای به متوسط بودن آن دادند.

وی ۲۷ درصد پاسخگویان را زن و ۷۲ درصد را مرد عنوان کرد و گفت: بیش از ۷۳ درصد از پاسخگویان حضور گشت‌های موتوری و اثر گذاری آنها را در امنیت محل خوب و خیلی خوب و ۲۶ درصد نیز متوسط ارزیابی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۲۹ درصد از پاسخگویان در ایام نوروز به کلانتری مراجعه و ۷۰ درصد نیز مراجعه نداشته اند، تصریح کرد: ۷۹ درصد از پاسخگویان وضعیت ظاهری پرسنل و نحوه برخورد ماموران کلانتری‌ها را در شهر خوب و خیلی خوب و ۱۷ درصد نیز متوسط ارزیابی کردند.

وی افراد شرکت کننده در این نظرسنجی را ۲۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۸۴ درصد از پاسخگویان وضعیت امنیتی شهر قم را خوب و خیلی خوب و ۱۶ درصد نیز رای به متوسط بودن آن دادند.

سردار مجتبایی عنوان کرد: بر اساس نتایج به دست آمده ۲۰ درصد از پاسخگویان در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال ، ۳۶ درصد در رده سنی ۲۶ تا ۳۵ سال ، ۱۷ درصد در رده سنی ۳۶ تا ۴۵ سال و ۲۷ درصد نیز در رده سنی ۴۶ به بالا بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این نظرسنجی که توسط کارشناسان معاونت اجتماعی این فرماندهی انجام شد ۸۳ درصد از پاسخگویان حضور و اثرگذاری گشت خودرویی کلانتری‌ها را در امنیت محل خوب و خیلی خوب و ۱۶ درصد نیز متوسط ارزیابی کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0mnu.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد رضا
واقعا از زحمات شبانه روزی آنان با این حقوق ومزایای کم با ید تقدیر و تشکر کنیم مردم شاهد زحمت شبانه روزی آنان هستند (خدا قوت)