پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 21600

شورا‌ها مصداق بارز خدمت گذاری بدون منت هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: شورا‌ها مصداق بارز خدمت گذاری بدون منت هستند و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل این مسیر را به سرانجام برسانیم.
شورا‌ها مصداق بارز خدمت گذاری بدون منت هستند
به گزارش قم نیوز، مهدی چمران ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه باید به روان پاک شهدای اسلام و شهدای انقلاب اسلامی درود بفرستیم و یاد آن‌ها را زنده نگه داریم اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه استفاده از صحبت‌های علما و مراجع تقلید بوده که امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه مدیریت محلی تمامی کشور از همین افراد هستند خاطر نشان کرد: شورای عالی استان‌ها دومین پارلمان بزرگ در کشور است که نمایندگان تمام مردم در سراسر کشور را تشکیل می‌دهند.

چمران زیارت بارگاه کریمه اهل بیت (ع) را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از شرکت در این جلسه روضه نیز بسیار لذت بردم و باید در همین بین یاد کرد از شهید والا مقام، شهید صیاد شیرازی که توانست به خوبی در مسیر انقلاب گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه شورا‌ها مصداق بارز خدمت گذاری بدون منت هستند تصریح کرد: این وظیفه بسیار سنگینی است که همگان بر عهده دارند زیرا با مشکلات مردم به صورت مستقیم سرو کار دارند و شهردار را به صورت مستفیم انتخاب می‌کنند و بر آن نظارت می‌کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه اگر مسیر درست در این موضوع بررسی شود مشکلات مردم حل می‌شود خاطر نشان کرد: شورای عالی استان هدف اصلی خود را حل مشکلات مردم قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بسیار نزدیکی با دولت و مجلس شورای اسلامی وجود دارد تصریح کرد: حل مشکلات مردم نیازمند برنامه ریزی مستمر و همکاری بسیار سازنده با تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور است.

چمران با تاکید بر اینکه رضایت مردم ملاک بسیار مهمی برای ارزیابی فعالیت شورا‌ها است، گفت: شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده است و کار‌ها بسیار سریع‌تر انجام می‌شود و به صورت مستقیم به مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuqar.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما