پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 21601

کاراته کاهای قمی در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کاهای قمی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند.
کاراته کاهای قمی در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند
به گزارش قم نیوز، مسابقات انتخابی کاراته رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران جمعه ۲۲ فروردین ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

این دور انتخابی، نخستین مرحله انتخابی پسران نوجوان، جوان و زیر ۲۱ سال کومیته است که روز جمعه ۲۲ فروردین ماه انجام می‌شود و طبق برنامه دومین مرحله این انتخابی دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کاراته قم در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی پایه کاراته کشور ۶ نماینده دارد که این کاراته کاهای جوان باید با عبور موفقیت آمیز از مراحل انتخابی خود را به ترکیب نهایی تیم‌های ملی برسانند.

استان قم در رده سنی نوجوانان تنها یک نماینده دارد و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، حمید رضا نجاتی از قم با محمد مهدی بلور گردان از کرمانشاه، رئوف دست افکن از قزوین، باربد صداقت از آذربایجان غربی، امیر حسین ولی خانی از زنجان و امیر حسین فداکار از تهران به رقابت می‌پردازند.

در رده سنی جوانان نیز ۳ کاراته کای قمی در اوزان مختلف به مصاف رقیبان خود می‌روند چنان که وزن منهای ۵۵ کیلوگرم غلامرضا حسین جانی نماینده قم است و با امیر رضا میرازیی از قزوین، علی مسکینی از کرمانشاه،، سید ابوالفضل موسوی از مازندران، میلاد امیری از فارس، محمد امین قنبری از کرمان، علی صفدریان از تهران، علی حسینی از فارس، رضا تیموری از همدان، رضا عنایتی از مازندران، رضا داداشی از مازندران، علی حبیبی از آذربایجان غربی، نیما داس کار از البرز، کورش خدری از بوشهر، مهرشاد یوسفی از البرز، سید یوسف محمود پناهی از تهران و محمد صادق قربانی به رقابت می‌پردازد.

وزن منهای ۶۸ کیلوگرم رده سنی جوانان استان قم ۲ نماینده دارد و احمد نادرنژاد و علیرضا قاضی کاراته کاهای قمی به مصاف رامین قراگوزلو از البرز، الیاس محمد‌زاده از گیلان، مهدی قراری‌زاده از کرمان، مهدی رحیمی‌نژاد از گیلان، محمد اسکندری از فارس، فرزاد رستمی از زنجان، حسین میرزایی از قزوین و مهدی منافی از بوشهر می‌روند.

در رده سنی امید و در وزن وزن منهای ۶۸ کیلوگرم ابراهیم الهد یاری از قم به مصاف علی اصغر آسیابری از قزوین، سجاد حیاتی از آذربایجان شرقی، مصطفی روستا از مازندران، فرشاد داداشی از آذربایجان شرقی، علی طباغ از البرز، دانیال زحمتکش از گیلان، امیر علی قرالی از تهران، ایمان عاشوری از تهران، احسان مری از البرز، مهران احسانیان از اردبیل، آرش علی‌نژاد از مازندران، محمد جواد معمار از اصفهان، پیام سلیمانی مقدم از مازندران و امیر صالح از تهران می‌رود.

آخرین کاراته کای قمی دعوت شده از قم به اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال علی یعقوبی در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم است که به مصاف عماد مژدهی از گیلان، کوشا تیموری از کرمانشاه، صادق سنچولی از گلستان، برزان الماسی از کردستان، حامد ریاضی از کردستان، علی رضا هاشم‌زاده از گلستان، پوریا حیدریان از گیلان، میلاد دسترس از اصفهان، امیر رضا پولادوند از لرستان، مهدی حسینی از آذربایجان شرقی، محمد علی همتی از فارس، رضا شمس از تهران، امیر دلاوری از مازندران و اردلان والی از مرکزی می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvme8.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما