پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 21625
سرمربی تیم هندبال صبای قم:

صبا در هفته‌های اخیر دچار مشکلی روحی شده بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: صبا در هفته‌های اخیر دچار مشکلی روحی شده بود و تلاش کردیم با کار روانی بر تیم کاسپین قزوین را شکست دهیم.
صبا در هفته‌های اخیر دچار مشکلی روحی شده بود
به گزارش قم نیوز، سیدناصر فلسفی پس از پیروزی تیمش برابر کاسپین قزوین در هفته هفدهم لیگ بر‌تر هندبال کشور اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازگشتم به تیم با پیروزی همراه بود و توانستیم برای نخستین بار در خانه در لیگ بر‌تر پیروزی را به دست آوریم و شرایطمان را در جدول سر و سامان دهیم.

وی گفت: بازی با کاسپین بازی بسیار سختی بود و به نوعی برای هر دو تیم نبرد مرگ و زندگی بود و تیم کاسپین قزوین برای اینکه در قم برنده شود خود را به آب و آتش زد.

سرمربی تیم هندبال صبای قم افزود: کاسپین در بازی امروز بسیار جنگنده و عالی کار کرد و بدون شک اگر این تیم در بازی‌های دیگر هم به همین ترتیب خوب و قدرتمند عمل می‌کرد باید به جای قعر جدول در میانه‌های جدول قرار می‌گرفت.

فلسفی بیان کرد: صبا در هفته‌های اخیر دچار مشکلی روحی شده بود و تلاش کردیم با کار روانی بر تیم کاسپین قزوین را شکست دهیم.

وی درباره داوری مسابقه با کاسپین عنوان کرد: فکر می‌کنم داوری بازی بیشتر به ضرر ما بود تا به نفع ما اما دیدیم که کادر فنی تیم کاپسن قزوین بار‌ها نسبت به قضاوت داور اعتراض کردند.

سرمربی تیم هندبال صبای قم در مورد علت استعفای امیرحسین صفوی تصریح کرد: استعفای صفوی هیچ ارتباطی به مشکلات مالی باشگاه صبا نداشت و من در جریان علت کناره گیری ایشان نیستم.

فلسفی درباره مشکلات مالی باشگاه صبای قم گفت: شک ندارم اگر پولی به باشگاه تزریق شود مدیرعامل باشگاه به فکر تیم هندبال هم هستند زیرا بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند و دلیل تلاش‌های بی‌وقفه بازیکنانم باید از آن‌ها تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در سال آینده تیم قدرتمندی ببندیم و پیش از آغاز فصل یارگیری خوبی‌داشته باشیم تا بتوانیم به رتبه مطلوبی در جدول برسیم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم درباره نحوه عملکرد فراس احمد بازیکن سوریه‌ای صبا ابراز کرد: حضور فراس احمد به تیم ما کمک بسیاری کرده است اما نباید فراموش کنیم بازیکنان دیگری هم در تیم هندبال صبا هستند که در کنار فراس احمد نقش پر رنگی در بهتر شدن کار فنی صبا داشته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftvd0.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما