چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 21570

فلسفی سرمربی تیم هندبال صبای قم شد

قم نيوز : قم نيوز: ناصر فلسفی مربی قمی هندبال کشور با تصمیم مسئولان باشگاه صبا هدایت این تیم را در لیگ بر‌تر هندبال در دست گرفت.
فلسفی سرمربی تیم هندبال صبای قم شد
به گزارش قم نيوز، در پی استعفای ناگهانی امیرحسین صفوی سرمربی تیم هندبال صبای قم، باشگاه صبای قم به سرعت سید ناصر فلسفی را به سمت مربیگری تیم هندبال صبای قم منصوب کرد.

سید ناصر فلسفی در شرایطی مسئولیت هدایت صبا را بر عهده گرفته است که باید عصر فردا در چارچوب هفته هفدهم لیگ بر‌تر هندبال کشور در قم و در مسابقه برابر تیم انتهای جدولی کاسپین قزوین، صبا را هدایت کند.

امیرحسین صفوی سرمربی قبلی صبا در حالی استعفا داد که سال گذشته پس از استعفای غلامعلی اکبرآبادی مسئولیت فنی صبا را بر عهده گرفت.

در آن زمان غلامعلی اکبرآبادی به دلیل منصوب شدن به سمت سرمربیگری تیم ملی هندبال نوجوانان نیمکت تیم صبای قم را ترک کرد و این در حالی بود که اکبر آبادی فصل گذشته صبا را از لیگ دسته اول هندبال به لیگ بر‌تر آورده بود.

تیم هندبال صبای قم نیز که در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشت و در میان ۱۱ تیم حاضر در رقابت‌ها به عنوان نهم رسید، در نیم فصل دوم و در شرایطی که یکی از تیم‌ها از حضور در مسابقات انصراف داد و از جدول حذف شد، در بین ۱۰ تیم در رده نهم ایستاده است.

در جدول رده بندی تیم صبای قم صاحب یک پیروزی، یک تساوی و ۱۱ شکست است و ۳ امتیاز کسب کرده و این در حالی است که تیم‌ کاسپین قزوین با ۲ امتیاز قعرنشین است و نیروی زمینی تهران نیز با ۵ امتیاز یک پله بالا‌تر از صبا قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7n8w.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما