پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 25009

آخرین تغییر و تحولات صبا در آستانه لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم این روز‌ها در حال انجام برنامه‌های آماده سازی خود برای حضور قدرتمند در چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال است و بر این اساس در حال انجام آخرین تغییر و تحولات خود است.
آخرین تغییر و تحولات صبا در آستانه لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، گرچه صبای قم تاکنون بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته است اما با توجه به امار بالای بازیکنان خروجی این تیم، مسئولان باشگاه صبا کماکان حضوری فعال در بازار نقل و انتقالات دارند.

مهاجم کامرونی در صبا

آمبونو آشیله مهاجم بلندقامت کامرونی تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که فصل گذشته در ترکیب این تیم در لیگ دسته اول کشور بازی می‌کردبا عقد قرارداد با صبای قم، در فصل جدید با پیراهن سپید و مشکی پوشان شهر قم به میدان می‌رود.

این در حالی است که صبا پس از پایان فصل بخش اصل موتور تهاجمی خود شامل رضا عنایتی، فرید کریمی و البته مهاجمی چون میلاد سلیمان فلاح را از دست داد و دست به تغییرات عمده در فاز تهاجمی خود زد.

در مورد آمبونو آشیله اطلاعات زیادی در دست نیست اما وی بازی‌های خوبی در لیگ دسته اول به نمایش گذاشته و به نظر می‌رسد می‌تواند کمک خوبی برای صمد مرفاوی و صبای قم باشد.

به غیر از آشیله، مهاجمانی چون عباس قادیان از خونه به خونه امیرکلا، امین متوسل‌زاده از داماش گیلان و احمد حسن‌زاده از مس کرمان به صبای قم پیوسته‌اند ضمن اینکه صبا در پست‌های دیگری نیز بازیکن گرفته است.

روشنی‌پور در صبا

در حالی که سهمیه‌های لیگ برتری تیم فوتبال صبای قم به اتمام رسیده بود، یک بازیکن ۲۶ ساله فصل گذشته مس کرمان به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

آرش روشنی‌پور بازیکن میانی مس کرمان که در هفته هشتم لیگ سیزدهم مقابل نفت تهران مصدوم شده بود، اواسط فصل قبل از لیست این تیم خارج شد که پس از آن بازیکن آزاد به محسوب می‌شد و حالا او با قراردادی یکساله به صبای قم آمده است.

سجاد کرمان دیگر بازیکنی است که روز گذشته با قراردادی سه ساله به صبای قم پیوست و این بازیکن بومی قم که تنها ۲۰ سال سن دارد، سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران را در کارنامه دارد و به گفته خودش به علت کم توجهی مسئولین استانی در این سال‌ها فرصت بازی برای نماینده قم را نداشته است.

حضور رضا کردی در کادر فنی صبا

رضا کردی مربی بومی فوتبال قم جدید‌ترین مربی اضافه شده به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم است چنان که وی در اردوی اردبیل به تیم ملحق شده و در نخستین تمرین صبا پس از بازگشت به قم نیز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم نیز در کنار کادر فنی تیم حضور داشت.

وی پس از مهدی رضایی دومین مربی بومی فوتبال قم است که طی چند هفته گذشته به جمع مربیان صبا می‌پیوندد البته صبایی‌ها سال هاست از حضور ناصر بختیاری بر روی نیمکت صبا به عنوان یک مربی قم استفاده می‌کنند.

کردی از مدرسان فدراسیون فوتبال است که پیش از این به دلیل فعالیت‌هایش در زمینه فوتسال در کانون توجه بود و حتی فصل گذشته را به عنوان مربی تیم فوتسال نادی العربی قطر در لیگ حرفه‌ای فوتسال قطر سپری کرد اما امسال به ایران بازگشته تا علم خود را در خدمت تیم فوتبال صبای قم قرار دهد.

تمرین صبا در قم و آسیب دیدگی قادیان

صبا پس از پایان اردوی خود در اردبیل به قم بازگشت و تمرینی را در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار کرد در حالی که در این جلسه تمرینی تعدادی از مهره‌های نامدار صبا حضور نداشتند.

نکته قابل توجه تمرین صبا، حضور پیروز قربانی، آمبونو آچیله و حسین بادامکی در تمرین بود ضمن اینکه چند بازیکن بومی صبا نیز کماکان در کنار این تیم در حال تمرین هستند و به نظر می‌رسد به زودی قرارداد می‌بندند.

عباس قادیان مهاجم گلزن و جوان صبا که به تازگی از تیم خونه به خونه امیرکلا مازندران به صبای قم پیوسته با مشکل آسیب دیگی مواجه شده است و به صورت انفرادی و سبک تمرین می‌کند و زیر نظر مربی بدنساز تیم فوتبال صبا قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1xd0.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما