پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : 21626

قضاوت داوران مسابقه منصفانه نبود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین گفت: قضاوت داوران مسابقه منصفانه نبود و عدالت در زمین اجرا نشد.
قضاوت داوران مسابقه منصفانه نبود
به گزارش قم نیوز، قاسم کاظمی پس از شکست تیمش برابر صبای قم در هفته هفدهم لیگ بر‌تر هندبال کشور اظهار کرد: امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان هر چه در توان داشتند برای کسب پیروزی به کار بردند اما اگر قضاوت داور عادلانه بود شاید می‌توانستیم پیروز شویم.

وی گفت: وقتی عدالت در زمین رعایت و اجرا نمی‌شود دیگر چه می‌توان گفت و مگر ما چقدر توانایی داریم که با همه این ناداوری‌ها بتوانیم برنده از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین افزود: قضاوت داوران مسابقه منصفانه نبود و برای پیشکسوتان هندبال که به عنوان ناظر در مسابقات لیگ حاضر می‌شوند و تلاشی برای اجرای عدالت نمی‌کنند متاسفم.

کاظمی بیان کرد: وضعیت فعلی هندبال در کشور اسف بار است و برای اینکه به عمق فاجعه پی ببرید باید از اهالی هندبال و نفراتی که در این رشته بوده‌اند و آن را‌‌ رها کرده‌اند سوال کنید.

وی عنوان کرد: ما به رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال زنگ زدیم و خواهس کردیم داوری را برای ما بگذارند که منصف باشد اما باز هم از داوری ضربه خوردیم.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین با انتقاد از فدراسیون هندبال تصریح کرد: این چه لیگ برتری است که یک بار ۴ ماه تعطیل شده و دوباره یک ماه دیگر هم تعطیل می‌شود و باشگاه‌ها با این شرایط مالی و اقتصادی چطور می‌توانند با چنین شرایطی کنار بیایند.

کاظمی خاطرنشان کرد: ۲ تیم از لیگ بر‌تر هندبال انصراف داده و اگر تیمی مثل ما هم انصراف دهد آب از آب تکان نمی‌خورد و در ‌‌نهایت سه یا چهار تیم باقی می‌مانند که بهتر است‌‌ همان تیم‌ها برای خودشان لیگ برگزار کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg339x.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما