يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 21720

ماهان تندیس قم حریف فرش آرای مشهد شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در پنجمین مسابقه خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور حریف تیم فوتسال فرش آرای مشهد شد.
ماهان تندیس قم حریف فرش آرای مشهد شد
به گزارش قم نیوز، از جمع تمام‌ تیم‌هایی که در رقابت‌های امسال فوتسال دسته برتر امید باشگاه‌های کشور حضور دارند تنها چهار تیم می‌تواند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست بیاورد و به همین خاطر بازی‌های مقدماتی حساس و نفس‌گیر دنبال می‌شود.

دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی از هفتمین دوره مسابقات فوتسال لیگ دسته برتر امید باشگاه‌های کشور امروز با انجام سه مسابقه در گروه برتر پیگیری خواهد شد و طی آن ماهان تندیس قم در جدالی حساس و نفس‌گیر و در تلاش برای کسب پنجمین پیروزی خود در این رقابت‌ها برابر دومین نماینده مشهد قرار می‌گیرد.

فوتسالیست‌های امید ماهان تندیس قم با روحیه و انگیزه بالا بعد از پیروزی در چهار روز سپری شده از دور رفت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور در رویارویی با تیم‌های زاگرس خوزستان، میلاد تنکابن، مشهد‌الرضای خراسان رضوی و ماکوی جوان آذربایجان‌غربی، امروز در مقابل دیگر نماینده خراسان‌رضوی یعنی فرش آرای مشهد قرار می‌گیرد.

فوتسالیست‌های تیم ماهان تندیس قم در روز نخست این بازی‌ها در دیداری که تیم میزبان یعنی زاگرس خوزستان حریف آن‌ها بود پیروز شدند؛ در گام دوم مقابل تیم فوتسال میلاد تنکابن قرار گرفتند و به برتری دست پیدا کردند، در روز سوم مقابل تیم مشهد‌الرضا و در روز چهارم برابر ماکوی جوان موفق به کسب برتری شدند.

تیم فوتسال امید فرش آرای مشهد در چند فصل اخیر بازی‌های گروه برتر مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور یکی از مدعیان کسب جواز صعود به مرحله نهایی بوده و یکی از رقبای سرسخت نمایندگان قم در دوره‌های قبل و تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در این دوره محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های امید ماهان تندیس قم که با کسب ۱۲ امتیاز در پایان روز چهارم بازی‌های این گروه در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند با امید به حفظ جایگاه خود و کسب پنجمین پیروزی متوالی برابر تیم فرش آرای مشهد قرار می‌گیرند تا قهرمانی خود در نیم فصل را قعطی کنند.

براساس گروه‌بندی صورت گرفته در گروه نخست مسابقات هفتمین دوره لیگ برتر فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی و حفاری اهواز، هایپرکیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین‌شهر، مقاومت تبریز و نیک‌اندیش اصفهان حضور دارند.

گروه دوم رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی را در خود جای داده است چراکه تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این گروه با تیم‌های مدعی مشهدالرضای خراسان‌رضوی، راه ساری، میلاد تنکابن، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکوی جوان همگروه شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgzb5.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما