قم نيوز : قم نیوز: برنامه مسابقات تیم امید ماهان تندیس قم در مرحله نهایی لیگ بر‌تر فوتسال امید باشگاه‌های کشور اعلام شد.
برنامه مسابقات ماهان تندیس در مرحله نهایی لیگ بر‌تر اعلام شد
به گزارش قم نیوز، با اعلام رسمی کمیته فوتسال برنامه مرحله نیمه نهایی و پایانی مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور مشخص شد و تیم امید ماهان تندیس قم حریف نماینده گیلان شد.

ماهان تندیس که در مرحله گروهی این رقابت‌ها با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و به عنوان تیم نخست راهی نیمه نهایی شد، در این مرحله به دیدار تیم شهرداری رشت می‌رود در حالی که شاگردان علی شریفی به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

شهرداری رشت در مسابقات گروه نخست پس از حفاری خوزستان در رتبه دوم گروه خود ایستاد و حریف ماهان تندیسی شد که به همراه فرش آرای مشهد به نیمه نهایی آمده بود.

نکته جالب در این میان، میزبانی مجدد مشهد در این مرحله است در حالی که پیش از این، گفته می‌شد تهران میزبان دور پایانی است اما با وجود تقاضای میزبانی شهرهای دیگر از جمله قم، میزبانی این مرحله بار دیگر به مشهد سپرده شد.

بدین ترتیب تیم‌های ماهان تندیس قم و شهرداری رشت از ساعت ۱۶ روز ۲۹ مرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند و سپس از ساعت ۱۸ حفاری خوزستان و فرش آرای مشهد با هم روبرو می‌شوند.

فینال لیگ بر‌تر امید از ساعت ۱۸ روز ۳۰ مرداد برگزار شده و پیش از آن، از ساعت ۱۶ مسابقه رده بندی برای تعیین تیم سوم فوتسال امید کشور انجام می‌شود.

ماهان تندیس که دور گروهی با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان در یک گروه قرار داشت و توانست در دو مرحله رفت و برگشت به میزبانی شهرهای اهواز و مشهد، با اقتدار و با کسب ۳۴ امتیاز از ۳۶ امتیاز ممکن در صدر جدول قرار گرفته و به نیمه نهایی صعود کند.

این تیم در دور برگشت مسابقات در مشهد، ابتدا ۴ بر یک برابر زاگرس خوزستان پیروز شد و سپس با نتیجه ۶ بر یک میلاد تنکابن را در هم کوبید و در بازی با تیم مشهد الرضای خراسان رضوی با پیروزی پرگل ۱۱ بر ۲ میدان را ترک کرد و پس از تساوی برابر میزبان، در آخرین بازی ۳ بر ۲ از سد راه ساری گذشت و مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbs8b5.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما