قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم هدف شبکه‌های ماهواره‌ای را تاثیرگذاری بر رفتار مخاطبان خود عنوان نمود و تاکید کرد: محور و اساس یک فیلم باید در راستای فرهنگ اسلامی و منطبق بر مبانی دینی باشد.
تلاش شبکه‌های ماهواره‌‌ای برای تاثیرگذاری بر رفتار اجتماعی نسل جوان
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی در جمع برخی از نویسندگان و کارگردانان سینما و تلویزیون، حوزه فیلم سازی و نویسندگی را یک حوزه وسیع اجتماعی عنوان کرد و افزود: دغدغه فرهنگی با اقدامات هنری و آموزشی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: طبق تاکیدات معظم له در بحث فرهنگ و فرهنگ سازی نیازمند یک عزم ملی و مدیریت جهادی در کشور هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ادامه عزم ملی را از جانب مردم و مدیریت جهادی را متوجه مسئولان دانست.

وی اقتصاد و فرهنگ را دو مقوله مرتبط با یکدیگر ذکر کرد و گفت: اگر اقتصاد با مشکل مواجه شود به فرهنگ لطمه وارد شده و اگر در بحث فرهنگ و فرهنگ سازی کوتاهی شود اقتصاد با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

صادقی در ادامه به ساختن فیلم‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های مهم برای رسیدن به فرهنگ صحیح، پرداختن به موضوعات عامه پسند در فیلم سازی بوده که زبان آن گویاتر از هر زبانی است.

وی گفت: یک فیلم اجتماعی و ارزنده، رفتار بیننده را به رفتاری اجتماع محور تبدیل خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم هدف شبکه‌های ماهواره ای را تاثیرگذاری بر رفتار مخاطبان خود عنوان و تاکید کرد: محور و اساس یک فیلم باید در راستای فرهنگ اسلامی و منطبق بر مبانی دینی باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccs4qi.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما