سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 21862
نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد :

ضرورت گاز رسانی به مناطق محروم استان قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید گاز رسانی به مناطق محرم استان قم شدت بیشتری به خود بگیرد زیرا در برخی روستاها هوا سرد است و متاسفانه گاز رسانی انجام نشده است.
ضرورت گاز رسانی به مناطق محروم استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی در دیدار نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص گازرسانی در سطح استان به تشریح برنامه‌های گازرسانی در سال جدید پرداخت.

وی به روند گازرسانی به روستاهای باقی مانده اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری اولویت این شرکت در اجرای پروژه‌های غیرفعال روستایی است که به محض ابلاغ اعتبارات، مراحل اجرایی تکمیل این پروژه‌ها آغاز و سپس مراحل مناقصه‌گذاری برای جذب پیمانکار پروژه‌های گازرسانی جدید به روستاها انجام می‌شود.

امیرآبادی نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده این شرکت در خدمات‌رسانی به مردم اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا در برخی روستاهای فاقد گاز طبیعی با تلاش برای جذب اعتبارات لازم، تمام عزم خود را برای گازرسانی به روستاهای سردتر امسال که بر اساس منویات مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده، جزم کنید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خدمت به روستاییان و قشر آسیب‌پذیر جامعه را عبادت دانست و اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب در این خصوص سبب رونق روستاها و گام بلندی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirvar.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما