يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 220

اجراي طرح سراسري بصيرت افزايي ايثارگران در قم اجرا مي شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي بنيادشهيد و امور ايثارگران قم گفت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري طرح سراسري بصيرت افزايي ايثارگران در قم اجرا مي شود.
اجراي طرح سراسري بصيرت افزايي ايثارگران در قم اجرا مي شود
به گزارش قم نیوز، مهدی پهلوانی افزود: با توجه به تاكيدات رياست عالی بنياد مبنی بر برنامه ريزی مطلوب درجهت بصيرت افزايی ايثارگران و با توجه به جايگاه متعالی جامعه ايثارگران در كشور و نياز به وجود كار فرهنگی - معنوی با رويكرد معرفتی – اخلاقی اين طرح اجرا می شود.

وی ادامه داد: در اين طرح ايثارگران در قالب اردوهای زيارتی – معنوی به شهر مقدس قم سفر كرده و ضمن بهره مندی از فضای معنوی در كلاسهای مرتبط آموزشهای لازم را می گذرانند و از محضر مراجع عظام و علما بهره مند می گردند.

پهلوانی ادامه داد: در طرح بصيرت افزايی والدين،همسران وفرزندان معزز شهدا،جانبازان و آزادگان به همراه اعضای خانواده از سراسر كشور شركت می كنند.

وی اضافه كرد: زمان اجرای اين طرح نيمه آبان ماه سالجاری كه بنام جهاد اقتصادی مزين شده در مجتمع اقامتی شاهد برگزار می گردد.

پهلوانی افزود: در هر دوره اردوها به صورت سه روز و با ظرفيت پذيرش ۲۲۰ ايثارگر برگزار می گردد.

وی از ديگر برنامه هاي جانبی اين طرح را زيارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران ، ديدار از كارگاه ضريح مطهر امام حسين (ع)،كتابخانه آيت الله مرعشی و برنامه های تفريحی ذكركرد.

معاون فرهنگي بنيادشهيد و امور ايثارگران خاطرنشان کرد: اين دوره ها تا پايان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdchtvnid23ni.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما