پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 2213
وفایی:

با استفاده درست از فرصت‌های گلزنی پیروز می‌شویم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: در دیدار برابر علم و ادب مشهد برای اینکه به سه امتیاز دست پیدا کنیم باید قدر فرصت‌های گلزنی را بدانیم.
با استفاده درست از فرصت‌های گلزنی پیروز می‌شویم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی امروز با اشاره به بازی حساس تیمش با تیم علم و ادب مشهد در جدالی حساس از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: به خاطر شرایطی که دو تیم در جدول رده‌بندی دارند، این بازی حساس شده است.

وی ادامه داد: در این دیدار هجومی و رو به جلو بازی می‌کنیم و به نظر من مسابقه‌ای در پیش داریم که سه امتیاز آن با توجه به بازی همزمان بین ماهان و منصوری می‌تواند موجب صعود ما به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر شود.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: تیم ما در این فصل بازیکنان گلزن زیادی دارد و در هر دیدار نیز موقعیت‌های گل برای تیم بسیار بوده است که با بازی خوبی که در مقابل حریفان انجام دادیم به نتایج خوبی نیز دست یافته‌ایم.

وی یاد آور شد: در مقابل گیتی پسند اصفهان، ماهان اصفهان و منصوری قرچک که هر سه حریف با خوش اقبالی از شکست برابر صبای قم فرار کردند، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، حتی در بازی با ماهان و منصوری از حریفان خود پیش بودیم اما در حفظ نتیجه ضعیف عمل کردیم.

وفایی خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت خوبی که از تیم فوتسال علم و ادب مشهد داریم، می‌دانیم آنها در خانه خود خوب کار می‌کنند، به همین دلیل قصد داریم با آنها شبیه خودشان بازی کنیم، ما تیمی یکدست هستیم که تنها به دنبال پیروزی در این بازی است.

وی بیان کرد: بچه‌های ما تکنیکی هستند و روی زمین خوب و هماهنگ بازی می‌کنند و من مطمئنم که اگر شرایط به خوبی فراهم شود، در مقابل علم و ادب مشهد بهتر از بازی‌های گذشته خواهیم بود ضمن اینکه قطعا باید از موقعیت‌های گلی که ایجاد می‌شود خوب بهره‌برداری کنیم.

عضو تیم ملی فوتسال امید کشورمان عنوان داشت: از بازی در تیم ملی امید تجربیات خوبی دارم، ضمن اینکه اعتمادی که امسال به جوانان فوتسال قم شده، موجب موفقیت تیم است، کادر فنی ما زحمات زیادی می‌کشند و امیدوارم در ادامه لیگ نیز با پیروزی برابر حریفان موجب سرافرازی مردم قم شویم.

تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین و آخرین هفته از دور رفت مسابقات سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتسال علم و ادب مشهد است.

صبای قم پیش از این تیم‌های راه ساری، شهرداری ساوه، حفاری اهواز را در خارج از خانه شکست داده است و برابر تیم‌های اصفهانی فیروز صفه در هفته دوم و صنایع گیتی پسند در هفته دهم لیگ برتر فوتسال مغلوب شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ve8fuqe8tsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما